Nou, het begon letterlijk de spuigaten uit te lopen.
Ik vond 5/6 dagen per week tot sluitingstijd uitgaan en de dag erna gewoon vroege dienst draaien met 3 uur slaap en teveel alcohol niet meer verantwoord. Het is mooi geweest
Well, volgens mij de eerste Rotrex. Het hele zaakje wordt custom in elk geval, of zoals RMW de kits verkoopt (dat is tenminste het plan).
Het doel is om hopelijk ten noorden van de 400 te gaan komen
Dave's Turbo R53 Project
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heerlijk om dit te lezen! 
Enige vraag die mij rust: waarom voor een dikkere stabi dan achter? Of ga je achter meer stijfheid verkrijgen door andere aanpassingen?

Enige vraag die mij rust: waarom voor een dikkere stabi dan achter? Of ga je achter meer stijfheid verkrijgen door andere aanpassingen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gewoon, zin om weer eens wat nieuws te doen.
De 25,5 van Hotchkis is een holle stang, die 4 kilo lichter is dan de 22mm massieve. Ik ga er dus waarschijnlijk helemaal niks op vooruit, maar dat maakt me ook niet zo heel veel. Ik ben wel benieuwd hoe de wegligging straks gaat zijn
De 25,5 van Hotchkis is een holle stang, die 4 kilo lichter is dan de 22mm massieve. Ik ga er dus waarschijnlijk helemaal niks op vooruit, maar dat maakt me ook niet zo heel veel. Ik ben wel benieuwd hoe de wegligging straks gaat zijn

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Spannend!
En neem asjeblieft mooi weer mee!

En neem asjeblieft mooi weer mee!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaar dat ik de R56 draagarmen ga monteren, nieuwe coilovers, het Cusco onderstrut systeem, alles is al gepolybushed, andere stabi's, andere control arms, adjustable endlinks etc.
Ik heb hier op Bonaire twee weken gewerkt, en dit eiland is behoorlijk rustig dus ik heb me goed ingelezen..
Ik zit nu alleen met het volgende vraagstuk. Waarschijnlijk gaat er een andere brandstofpomp in, denk een Walbro 255, maar gaat die het wel trekken op standaard lijnen e.d.. Rekening houden met 1000cc injectoren
Ik heb hier op Bonaire twee weken gewerkt, en dit eiland is behoorlijk rustig dus ik heb me goed ingelezen..

Ik zit nu alleen met het volgende vraagstuk. Waarschijnlijk gaat er een andere brandstofpomp in, denk een Walbro 255, maar gaat die het wel trekken op standaard lijnen e.d.. Rekening houden met 1000cc injectoren
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor je gezondheid is het iig geen goede zaak nee, dat is wel een understatement..
Aan de andere kant zal het goed zijn voor je plannen..
Misschien een locatie zoeken waar je wat minder verleiding hebt maar wel de centjes kan tikken als in Aruba?
Of is dat precies de reden waarom je niet meer teruggaat, dat had je hier al?
Wij zijn er iig weer blij mee dat je weer aan de gang gaat..
Wat een plannen
Vooral dat uitgaan... wat ik qua foto´s daaraan voorbij zag komenDaveke schreef:Ik heb nu een half jaar kunnen doen en laten wat ik wou daar.. Watersporten, op het strand hangen en stevig uitgaan. Mn lever is het er niet mee eens om dit elk jaar te doen zegt ie net. Dus nee, dat is geen optie

Voor je gezondheid is het iig geen goede zaak nee, dat is wel een understatement..
Aan de andere kant zal het goed zijn voor je plannen..

Misschien een locatie zoeken waar je wat minder verleiding hebt maar wel de centjes kan tikken als in Aruba?
Of is dat precies de reden waarom je niet meer teruggaat, dat had je hier al?
Wij zijn er iig weer blij mee dat je weer aan de gang gaat..
Wat een plannen

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, gewoon meer dat ik denk dat het wel prima is geweest. Ik ben blij dat ik dit heb mogen/kunnen doen, en alle onvergetelijke dingen/avonden en nachten die ik hier beleefd heb.
Het ergste moment was wel ongeveer, toen ik thuis weg ging had ik niet veel biertjes nodig om aangeschoten te raken. Bij het vieren van carnaval hier, drink ik met een collega op een avond een krat bier leeg. Sliep drie uur, en ging zonder kater een vroege dienst werken. Dat was wel het moment waarop ik dacht; en nu wordt het tijd om te minderen
Op zich heb ik het in NL ook niet slecht, dus ik weet niet wat er de komende maanden weer op m'n pad terecht komt. Hopelijk weer wat leuke uitdagingen!
Ik moet ook hoognodig weer gaan sporten.. Mn gewicht is wel wat omhoog gegaan door het relaxte Caribische leven, de Amstel Bright en het eten
Het ergste moment was wel ongeveer, toen ik thuis weg ging had ik niet veel biertjes nodig om aangeschoten te raken. Bij het vieren van carnaval hier, drink ik met een collega op een avond een krat bier leeg. Sliep drie uur, en ging zonder kater een vroege dienst werken. Dat was wel het moment waarop ik dacht; en nu wordt het tijd om te minderen

Op zich heb ik het in NL ook niet slecht, dus ik weet niet wat er de komende maanden weer op m'n pad terecht komt. Hopelijk weer wat leuke uitdagingen!
Ik moet ook hoognodig weer gaan sporten.. Mn gewicht is wel wat omhoog gegaan door het relaxte Caribische leven, de Amstel Bright en het eten

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lee, nee die draait om en nabij de 500
MAAR: met een FMIC, een custom fueling-system is in de maak, die rijdt op Racefuel (oct 110 oid) en nog veel meer van dat leuks
Mijn nieuwe blok, komt wel bij hem vandaan straks. Hij had nog een reserve in de schuur staan, volledig opgebouwd.
Heeft ook een boompje, waar ie volgens mij van kan plukken
Ik ga meer in de lijn van Andrea Caru werken denk ik. TMIC, maar dan zonder meth (die hij overigens ook nooit aan heeft staan)
MAAR: met een FMIC, een custom fueling-system is in de maak, die rijdt op Racefuel (oct 110 oid) en nog veel meer van dat leuks
Mijn nieuwe blok, komt wel bij hem vandaan straks. Hij had nog een reserve in de schuur staan, volledig opgebouwd.
Heeft ook een boompje, waar ie volgens mij van kan plukken

Ik ga meer in de lijn van Andrea Caru werken denk ik. TMIC, maar dan zonder meth (die hij overigens ook nooit aan heeft staan)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prima eikpunt, twee biertjes en dan aangeschoten. Heb je erg hard je best gedaan om te eindigen bij een half kratje bier en drie uur slaap om normaal te kunnen functioneren
Nét op tijd weg dus..
Zal wel tegenvallen na al die maanden om weer te sporten..
Volgende keer als je weer een half jaar weggaat pas ik wel op die dikke stoelen van je.
Wellicht kan je weer wat mensen blij maken met een gb voor alle benodigdheden.
Dat zal wel wat fraaie gb´s opleveren denk ik.

Nét op tijd weg dus..
Zal wel tegenvallen na al die maanden om weer te sporten..
Volgende keer als je weer een half jaar weggaat pas ik wel op die dikke stoelen van je.
Wellicht kan je weer wat mensen blij maken met een gb voor alle benodigdheden.
Dat zal wel wat fraaie gb´s opleveren denk ik.

Onze sponsors