Ik kan dat zeker namaken met elke gewenste text
@IDD
Ok ik vond het zo treurig klinken laatste bestelling

Greetzzz BadSMini

Vertel eens, henkie, wat gaat er gebeuren?!henkietenk schreef:Ik ben ook bezig met photoshoppen, maar ik weet niet of ik vale strepen krijg als ik mijn bonnet-stripes eraf haal? Ik pm je als mijn ontwerp klaar is
Een van mijn oude ideeen.....verder zeg ik nog niks. (of ik pm welCooperS-lightningblue schreef:Vertel eens, henkie, wat gaat er gebeuren?!henkietenk schreef:Ik ben ook bezig met photoshoppen, maar ik weet niet of ik vale strepen krijg als ik mijn bonnet-stripes eraf haal? Ik pm je als mijn ontwerp klaar is
PM dan maar of even MSN, want ik ben reuze benieuwd!henkietenk schreef:Een van mijn oude ideeen.....verder zeg ik nog niks. (of ik pm welCooperS-lightningblue schreef:Vertel eens, henkie, wat gaat er gebeuren?!henkietenk schreef:Ik ben ook bezig met photoshoppen, maar ik weet niet of ik vale strepen krijg als ik mijn bonnet-stripes eraf haal? Ik pm je als mijn ontwerp klaar is)
sjek je mail even, meer pic's!CooperS-lightningblue schreef:Doen henk! Staat er super dik!
Ik ga sjekken! Denk dat ze nog moeten komen, want ik heb in beide e-mails geen mail van je gekregen tot zover.henkietenk schreef:sjek je mail even, meer pic's!CooperS-lightningblue schreef:Doen henk! Staat er super dik!Ik ga ervoor!
Onze sponsors