Daveke schreef:Met een nog grotere collector.
Het geheel vanaf de collector tot de tips gaat wrs wel 75 mm breed worden
Ja en die ga jij ook wel nodig hebben
Daveke schreef:Met een nog grotere collector.
Ja die buiZen vanaf de kop heb je die gefreezd of is het standaard zelfde maat als orgineel......BMX schreef:Waarom toch een 4-1 en geen 4-2-1? Dat is/was op Civic en Astra's altijd helemaal hot-hot-hot..
Voor een MINI zie je t maar zelden!
M2-performance (volgensmij zelfde als Megan en OBX) spruit en geen cat, een catvervanger.franklyn85 schreef:Welk spruitstuk rij je en welke katBMX schreef:I say amen to that
Maar hoge tegendruk in de PlayMini, wat hoge EGT verzorgd, verklaren de vlammen in/uit mijn pijp
Andrea rijdt met een JCW systeem dacht ik zelfs..franklyn85 schreef:Daveke schreef:Met een nog grotere collector.
Ja en die ga jij ook wel nodig hebben
franklyn85 schreef:Ja die buiZen vanaf de kop heb je die gefreezd of is het standaard zelfde maat als orgineel......BMX schreef:Waarom toch een 4-1 en geen 4-2-1? Dat is/was op Civic en Astra's altijd helemaal hot-hot-hot..
M2-performance (volgensmij zelfde als Megan en OBX) spruit en geen cat, een catvervanger.franklyn85 schreef:
Welk spruitstuk rij je en welke kat
Daveke schreef:ALs het een standaard kop is, maakt het niet uit, dan zijn de poorten op de spruit groter dan van de kop.
Ik had met de pakking gekeken.. en die was een klein stukje kleiner dan de uitlaat en die paste ruim op de JCW uitlaatpoorten..franklyn85 schreef:Hij had mijn oude jcw kop davey dienpoorten waren al gemaxt
Heeft dat de reden dat je met r56 jcw catback verlies hebDaveke schreef:R53 JCW..
BMX schreef:franklyn85 schreef:Ja die buiZen vanaf de kop heb je die gefreezd of is het standaard zelfde maat als orgineel......BMX schreef:Waarom toch een 4-1 en geen 4-2-1? Dat is/was op Civic en Astra's altijd helemaal hot-hot-hot..
M2-performance (volgensmij zelfde als Megan en OBX) spruit en geen cat, een catvervanger.Daveke schreef:ALs het een standaard kop is, maakt het niet uit, dan zijn de poorten op de spruit groter dan van de kop.Ik had met de pakking gekeken.. en die was een klein stukje kleiner dan de uitlaat en die paste ruim op de JCW uitlaatpoorten..franklyn85 schreef:Hij had mijn oude jcw kop davey dienpoorten waren al gemaxt
Kortom: geen zorgen! Die flow was goed
Daveke schreef:De uitlaat was groter zoals ik het lees
Nee, waarom Andrea er een R53 JCW onder heeft hangen weet ik niet. Denk omdat het hem wel bevalt zo. 420 pk zonder meth, en 525 op racefuel en meth
Onze sponsors