Erwinner schreef:ik heb zelf mijn webspokes weekje bij WheelCare in Landerd (Noord Brabant) achtergelaten. Voor 35,- per stuk voor 2-delige velgen inclusief hart (de)montage. voor enkeldelig zelfs nog goedkoper geloof ik.Batje schreef:Lieve mini mensjes,
Heeft er iemand een goed adres waar ze gepolijste velgen kunnen herstellen... De eerste stoeprand in 2 jaar tijd is een feit
Ging met oma mee naar de dokter dus denk zet hem dicht bij de stoep......
FOUT!!!!!!!!!!!!!!! In de haast stoeprand ff kwijt in mn velg..![]()
Nu zit er dus een borduur stuk op mn velg, in de gepolijste rand. Iemand een goed adres is de omgeving van Eindhoven of den Bosch??
Hoor t graag, want ik baal er echt mega hard van..
voordat ik deze keuze gemaakt had, heb ik best wel flink wat research gedaan en deze kwam er echt als beste en meest betaalbaar uit. hij is wellicht wat lastig bereikbaar, maar dat komt omdat hij gewoon alles lekker in zijn eentje 'aan huis' doet en dus geen luxe balie met receptioniste enzo hoeft te betalen. gewoon kwestie van zaterdagochtend rond uur of 10 (ik geloof dat hij tot 13.00 thuis is) aanrijden en dan sta je zomaar in de rij met 2-3 andere petrolheads
Klopt, das een topkerel!
Zeker een goed adresje, draait ook zelf af, altijd makkelijk!
Wil je een nog wat professioneler adres, dan kun je ook naar Baarlo rijden.
Daar zit Dreamworks, echt een waanzinnig adresje voor bv velgen >> spuitwerk, bodywork etc etc.
Succes!