Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ian
Be Mini
Be Mini

23 mar 2013, 23:52

Lekker bezig!

Rood in het interieur oogt goed. Evenals Casper zou ik ook voor de zwarte velgen met gepolijste rand gaan. Bij brons moet ik altijd aan subaru's denken.

En de typeaanduiding met een fohn verwijded?
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 mar 2013, 09:54

speedy schreef:strakke mod's ! 8) weet nou niet of ik dedipte dash nou zo mooi vind en het opberg kastje word zo onbruikbaar ....
Waarom zou het opbergkastje onbruikbaar worden? Werkt nog steeds normaal hoor :P

@Casper: De mijne worden ook 17, zo kan ik de banden gebruiken die nu onder de Mini liggen, en koop ik voor volgende winter winterbanden ;)

@Ian: Wat het brons betreft heb je wel gelijk, zei men Ma ook al gisteren xD, en de typeaanduiding inderdaad met een föhn warmgemaakt en dan met een fijn draadje ertussen :D En dan is goed schoonmaken de boodschap!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 mar 2013, 09:55

omdat plastidip niet geschikt is om aan te raken want het word heel snel erg lelijk :wink:
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 mar 2013, 10:00

Ow, nog niets van gemerkt en gebruik het kastje regelmatig :D
Achja, als het te lelijk wordt trekken we het er weer af en is er niets gebeurd ;)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 mar 2013, 10:03

dat soort dingen kun je veel beter wrappen want is goed te doen en folie is super sterk en ook veel mooier kwa structuur.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 mar 2013, 20:10

speedy schreef:dat soort dingen kun je veel beter wrappen want is goed te doen en folie is super sterk en ook veel mooier kwa structuur.
Dat ga ik binnenkort wel eens bekijken, bedankt voor de tip trouwens! :D
Ook vandaag de nieuwe zomervelgen besteld, spijtig niet in de kleur die ik in gedachte had, aangezien die volledig uitverkocht zijn :(... Dus heb ik maar ander kleurtje gekozen :mrgreen:

Donderdag mag ik ze gaan halen, dus donderdag meer info + de eerste pic's!
Heeft er iemand al tips welk product ik best kan gebruiken als soort seal op de velgen, zodat er zich minder vuil aan vasthecht?? :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2013, 10:32

Brons onder zwart is echt wel dik...ik had die Tenzo's in 18x8 onder m'n AB fJCW:

Afbeelding

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 mar 2013, 10:36

r113 waren veel mooier eronder :p
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2013, 10:49

Ook veel saaier en voordehandliggender. R113 was leuk maar te smal en na 1,5 jaar wilde ik wel weer wat anders :lol:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mar 2013, 14:26

mushrop schreef:en na 1,5 jaar wilde ik wel weer wat anders :lol:
..... en vervolgens hebben ze er maar voor 50% onder gezeten :lol:
Jammer, want dit blijft mijn favo setup onder je JCW
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 mar 2013, 15:33

Zo, net even niet zo'n goed nieuws gekregen van de winkel :(
De velgen die ik besteld had, Tenzo DC-5 charcoal, zijn volledig uitverkocht. Enkel de bronzen, volledig zwart of zwart met rode rand zijn nog verkrijgbaar. De zwarte en zwarte met rode rand werden het zeker niet, enkel bij de bronzen was er lichte twijfel, en dat zeker na het zien van jouw foto Rob! (dikke koets trouwens :shock: )
Maar aangezien ik niet zeker ben dat het brons gaat matchen met mijn zilveren dak en strepen, toch maar niet daarvoor gegaan.

Even snel een andere keuze gemaakt, en uitgekomen bij Tenzo Concept 9 in Charcoal, wat ik persoonlijk ook wel een heel vette velg vind! Vrijdag worden ze geleverd, en hopelijk staan ze super onder de Mini :P!
Hier alvast een foto'tje van de website!

Afbeelding

Afbeelding
Tommy_hf
Enthousiast
Enthousiast

27 mar 2013, 16:50

Ben heel benieuwd hoe het onder midnight black eruit ziet!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2013, 07:35

Die zijn mss nog wel mooier! Specs?

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 mar 2013, 07:49

mooi wiel 8) ben zeer benieuwd!

Terug naar “Show your ride”