De kenners zien er wellicht de versnellingsbak in staan

Ben ik al mee bezig M62 nadeel alleen is de grote van de compressor maar is al vaker gedaan dus mogelijk is het welMartijnGizmo schreef:Zomaar een brainfart: Mercedes gebruikte voor de latere 200/230 Kompressor ook een M45, terwijl op de vroegere modellen een M62 zat. Misschien dat daar nog een mogelijkheid ligt voor MINI's?
Ja dat las ik ook al M62 is zoveel aanpas werk maar als het draait pffffDaveke schreef:Momenteel wordt het in elkaar gezet in Engeland.
Die gechopte Mini gaat met een M62 rijden. Die kerel is behoorlijk goed met spullen ontwerpen en maken, maar dit was echt een zwaar klusje. De TVS is denk ik een betere zet, dan de M62 als je toch wil upgraden naar een andere charger.
Is een TVS900 nog efficienterfranklyn85 schreef:Ja dat las ik ook al M62 is zoveel aanpas werk maar als het draait pffffDaveke schreef:Momenteel wordt het in elkaar gezet in Engeland.
Die gechopte Mini gaat met een M62 rijden. Die kerel is behoorlijk goed met spullen ontwerpen en maken, maar dit was echt een zwaar klusje. De TVS is denk ik een betere zet, dan de M62 als je toch wil upgraden naar een andere charger.
Onze sponsors