ja vast welIpsje schreef:Dat denken ze misschien ook wel van jouspeedy schreef:alleen voorzijde![]()
werd trouwens net op mobiel gebeld door nummer "onbekend" en raad is wie het was ???de Politie !! dat ik toch echt strafbaar was met die stickers
![]()
gasten zijn echt gestoord hoor ....![]()
![]()
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend

Bericht
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben benieuwd naar je remmen man!! Ik weet in ieder geval hoe ze remmen en dat is niet verkeerd
Haal je ze nu bij de dealer? En alleen compleet oem voor remklauwen / gegroefde-geboorde schijven / blokken?
Gasten hebben niks beters te doen denk? Hint voor oom agent: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/453 ... et_de_baasspeedy schreef:nee want auto staat op oprit !
ben wel gewaarschuwd
Ben benieuwd naar je remmen man!! Ik weet in ieder geval hoe ze remmen en dat is niet verkeerd
Haal je ze nu bij de dealer? En alleen compleet oem voor remklauwen / gegroefde-geboorde schijven / blokken?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- speedy
- NMC Legend

Bericht
yep helemaal oem klauwen,blokken en geboorde schijvenAdrenalin Junkie schreef:Gasten hebben niks beters te doen denk? Hint voor oom agent: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/453 ... et_de_baasspeedy schreef:nee want auto staat op oprit !
ben wel gewaarschuwd
Ben benieuwd naar je remmen man!! Ik weet in ieder geval hoe ze remmen en dat is niet verkeerd![]()
![]()
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik ga gelijk de naven van de schijven zwart maken net zoals de achterzijde
wat zal ik met de achterste klauwen doen ? rood of zwart laten zoals nu?
persoonlijk vind ik vaak een beetje lullig uit zien zo'n klein klauwtje rood maar is dan wel mooi rondom rood
wat zal ik met de achterste klauwen doen ? rood of zwart laten zoals nu?
persoonlijk vind ik vaak een beetje lullig uit zien zo'n klein klauwtje rood maar is dan wel mooi rondom rood
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou ze rondom zwart maken.... 
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors