Deze aluminium krik is zeer geschikt voor laag liggende auto's
P5ycH0's R56 AB fJCW
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb toen zelf alle krikken opgehaald en degene die wilde verzenden vanuit daar laten verzenden. (hij krijgt korting op pakket post
)
Krik is top. Geen problemen mee en heb ook geen negatieve reacties gehoord vanuit de GB.
Ze zitten bij Berthil om de hoek....
De GB die ik toen opgezet had was idd met Toolmania. Prijs tijdens de GB was €100,00.mushrop schreef:Die van ToolMania? Die wil ik ook bestellen. Mss weer een nieuwe groupbuy opzetten?
Ik heb toen zelf alle krikken opgehaald en degene die wilde verzenden vanuit daar laten verzenden. (hij krijgt korting op pakket post

Krik is top. Geen problemen mee en heb ook geen negatieve reacties gehoord vanuit de GB.
Ze zitten bij Berthil om de hoek....
- GreyCooperS
- Forum Junky
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ach, zo duur is een verse bumpert nou ook weer niet....
Ja was wel ff apart om een gat of 20 in je bumper te boren.MrSmith schreef:Ziet er dik uit! Vind het wel zonde voor de gaten in de bumper.. En als je dat ding stuk rijdt natuurlijk.. Maar het ziet er goed uit!

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Je moet er iets voor over hebben hehP5ycH0 schreef:Ja was wel ff apart om een gat of 20 in je bumper te boren.MrSmith schreef:Ziet er dik uit! Vind het wel zonde voor de gaten in de bumper.. En als je dat ding stuk rijdt natuurlijk.. Maar het ziet er goed uit!![]()

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Sorry voor de spam.. Maar ik wil ook wel mee doen met de GB, had vorige gemist :S. Tenminste als dit op korte termijn gaat gebeuren, anders bestel ik deze zelf wel hahahkoosie schreef:ik ben wel voor ook wel interesse in een goede garagekrikmushrop schreef:Die van ToolMania? Die wil ik ook bestellen. Mss weer een nieuwe groupbuy opzetten?
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zijn het er al 3.
Ik heb hem vandaag weer mogen gebruiken. Echt een genot !!
Ik zou zeggen: Plaats een feeler msg in het groupbuy gedeelte, en kijk hoeveel mensen er nog meer interesse hebben.MrSmith schreef:Sorry voor de spam.. Maar ik wil ook wel mee doen met de GB, had vorige gemist :S. Tenminste als dit op korte termijn gaat gebeuren, anders bestel ik deze zelf wel hahahkoosie schreef:ik ben wel voor ook wel interesse in een goede garagekrikmushrop schreef:Die van ToolMania? Die wil ik ook bestellen. Mss weer een nieuwe groupbuy opzetten?
Volgens mij zijn het er al 3.
Ik heb hem vandaag weer mogen gebruiken. Echt een genot !!
Onze sponsors