Mini te min......
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pure jaloezie zullen we maar denken. Heeft vast een horde zeurende kids. Omdat het van zijn ckicky (die de broek aan heeft) moet (zij wil status), heeft ie een BMW moeten kopen. Tenslotte heeft ie jammer genoeg niet de middelen om een tweede auto te kopen, die ene MINI. Oftewel, damm, his life sucks!!
Wat ie eigenlijk wil? Weg bij dat chagrijnige wijf van hem, geen gezeur aan zijn hoofd en lekker kunnen cruisen in een MINI!!
Door zijn eigen keuzes in zijn leven is het hem nu niet gegunt. Om daar een beetje mee te kunnen leven, geeft ie af op ons bokkekarretje. Fine with me!! Hey LOOSERT, kies een dealer uit die je gewoon een keuze kan geven in een vervangingsauto (weet je wat ik denk, de BMW-dealer gaf 'um die keuze wel en waar koos hij voor ..... )
Marss
Wat ie eigenlijk wil? Weg bij dat chagrijnige wijf van hem, geen gezeur aan zijn hoofd en lekker kunnen cruisen in een MINI!!
Door zijn eigen keuzes in zijn leven is het hem nu niet gegunt. Om daar een beetje mee te kunnen leven, geeft ie af op ons bokkekarretje. Fine with me!! Hey LOOSERT, kies een dealer uit die je gewoon een keuze kan geven in een vervangingsauto (weet je wat ik denk, de BMW-dealer gaf 'um die keuze wel en waar koos hij voor ..... )
Marss
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zal wel zo'n persoon zijn die nèt een BMW kan rijden. Ik hoorde eens van dealer dat veel mensen met een (grotere) BMW juist vragen naar MINI, om eens een dagje vol fun in rond te karren.
Ik heb juist ook het idee dat er hier een aantal jongelui zitten die dankzij hun ouders (ik bedoel daar niet mee zomaar gekregen) een MINI rijden. Terwijl die ouders normaal een grotere auto rijden, weet ik bijna wel zeker dat veel van die ouders zo nu en dan de MINI pakken... en dat vinden ze geweldig!
Zo weet ik dat de vader van Kaj ook met een grote glimlach achter het stuur kan zitten, net als onze pa die zich dan even laat gaan op rotondes.
Hekel aan dat volk met een áir over zich, maar eigenlijk helemaal niks, nichts, nada, nothing, rien voorstellen.
marss schreef:Pure jaloezie zullen we maar denken. Heeft vast een horde zeurende kids. Omdat het van zijn ckicky (die de broek aan heeft) moet (zij wil status), heeft ie een BMW moeten kopen. Tenslotte heeft ie jammer genoeg niet de middelen om een tweede auto te kopen, die ene MINI. Oftewel, damm, his life sucks!!
Door zijn eigen keuzes in zijn leven is het hem nu niet gegunt. Om daar een beetje mee te kunnen leven, geeft ie af op ons bokkekarretje. Fine with me!! Hey LOOSERT

Zal wel zo'n persoon zijn die nèt een BMW kan rijden. Ik hoorde eens van dealer dat veel mensen met een (grotere) BMW juist vragen naar MINI, om eens een dagje vol fun in rond te karren.
Ik heb juist ook het idee dat er hier een aantal jongelui zitten die dankzij hun ouders (ik bedoel daar niet mee zomaar gekregen) een MINI rijden. Terwijl die ouders normaal een grotere auto rijden, weet ik bijna wel zeker dat veel van die ouders zo nu en dan de MINI pakken... en dat vinden ze geweldig!
Zo weet ik dat de vader van Kaj ook met een grote glimlach achter het stuur kan zitten, net als onze pa die zich dan even laat gaan op rotondes.

Hekel aan dat volk met een áir over zich, maar eigenlijk helemaal niks, nichts, nada, nothing, rien voorstellen.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hier mijn antwoord op zo'n gast:
Ik kreeg tijdens onderhoud van m'n Cooper een BMW 5-serie mee en vond het maar een .....ding.
Klaar
Ik kreeg tijdens onderhoud van m'n Cooper een BMW 5-serie mee en vond het maar een .....ding.
Klaar

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat hij wilde opscheppen door af te geven op de MINI, zielig
.
Ben zelf van 2 x BMW320i, nieuwe 328i en een supersnelle (met SMG) M3 naar de MINI gekomen.
Géén moment spijt gehad!! Zéér leuke auto en veel leuke mensen, waaronder mijn allerbeste vriend, leren kennen
.

Ben zelf van 2 x BMW320i, nieuwe 328i en een supersnelle (met SMG) M3 naar de MINI gekomen.
Géén moment spijt gehad!! Zéér leuke auto en veel leuke mensen, waaronder mijn allerbeste vriend, leren kennen

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik begrijp die man wel. (oh jee, ik ga Ferdinand achterna
)
Als je een auto puur hebt voor het rijden van A naar B zonder er enige emotie bij te voelen dan is de Mini ook een hobbelig (korte wielbasis) oncomfortabel (sportief) klein .... autootje voor veel te veel geld. Ook als je veel kilometers maakt is er wel wat beters te koop voor dat geld, zelfs een nieuwe mercedes C koop je al kaal voor de prijs van een opgeleukte MCS.
En gelukkig zijn er nog een paar van die gekken zoals wij

Als je een auto puur hebt voor het rijden van A naar B zonder er enige emotie bij te voelen dan is de Mini ook een hobbelig (korte wielbasis) oncomfortabel (sportief) klein .... autootje voor veel te veel geld. Ook als je veel kilometers maakt is er wel wat beters te koop voor dat geld, zelfs een nieuwe mercedes C koop je al kaal voor de prijs van een opgeleukte MCS.
En gelukkig zijn er nog een paar van die gekken zoals wij

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Okay, over smaak valt niet te twisten. Maar respecteer elkaars keuze.
De manier waarop beviel me absoluut niet. Ik zal volgende keer eens goed kijken, volgens mij heeft ie een gaar gebakje.
Ach ja, verschil moet er zijn
De manier waarop beviel me absoluut niet. Ik zal volgende keer eens goed kijken, volgens mij heeft ie een gaar gebakje.

Ach ja, verschil moet er zijn

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
ik moet de sleutels elke dag met me mee nemen, toch pakt mn ma de reservesleutel! al die stoepjes, drempelsMini Poeper schreef:Ik heb juist ook het idee dat er hier een aantal jongelui zitten die dankzij hun ouders (ik bedoel daar niet mee zomaar gekregen) een MINI rijden. Terwijl die ouders normaal een grotere auto rijden, weet ik bijna wel zeker dat veel van die ouders zo nu en dan de MINI pakken... en dat vinden ze geweldig!

- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
kan je ook anders aanpakken
:
Een vent in een Mini staat bij het stoplicht naast een Rolls Royce.
De bestuurder van de Mini doet zijn raam open en roept naar de bestuurder van de Rolls: "He vriend, leuke wagen.
Heb je telefoon in je Rolls? Ik heb er een in mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt minachtend naar de Mini en zegt alleen maar: "Ja ik heb telefoon."
De bestuurder van de Mini zegt:"Gaaf he?
Trouwens heb je ook een ijskast daarbinnen?
Ik heb een ijskast hier achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt een beetje verveeld en zegt: "Ja ik heb een ijskast."
Bestuurder van de Mini: "Da's te gek man!
He, heb je trouwens ook tv in je Rolls? Weet je, ik heb een tv achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt nu heel erg verveeld en zegt:
"Natuurlijk heb ik tv.Een Rolls Royce is de meest luxueuze auto van de wereld!"
Bestuurder van de Mini: "Erg leuke auto!
He, heb je daar ook een bed? Ik heb een bed achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls is helemaal over de zeik omdat hij geen bed heeft en snelt er vandoor.
Hij gaat direct naar de dealer waar hij meteen opdracht geeft om een bed achterin zijn Rolls te laten inbouwen.
De volgende morgen gaat hij zijn auto afhalen en het bed zag er schitterend uit. Lakens van satijn en koperen versiering.
Het was duidelijk een bed dat in een Rolls Royce thuishoorde.
En dus ging de bestuurder van de Rolls op zoek naar de Mini.
Na heel de dag te hebben rond gereden ziet hij de Mini uiteindelijk staan op een parkeerplaats met al de ramen aan de binnenkant beslagen.
Hij stapt uit zijn Rolls en klopt op het raam van de Mini.
Toen hij geen antwoord kreeg bleef hij op de ramen van de Mini kloppen
en uiteindelijk steekt de eigenaar zijn hoofd zeiknat naar buiten.
"Ik heb nu een bed achterin mijn Rolls Royce", zegt de bestuurder van de Rolls arrogant.
De bestuurder van de Mini kijkt hem aan en zegt:
"Jezus man, moet je me daarvoor uit de douche halen? !"

Een vent in een Mini staat bij het stoplicht naast een Rolls Royce.
De bestuurder van de Mini doet zijn raam open en roept naar de bestuurder van de Rolls: "He vriend, leuke wagen.
Heb je telefoon in je Rolls? Ik heb er een in mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt minachtend naar de Mini en zegt alleen maar: "Ja ik heb telefoon."
De bestuurder van de Mini zegt:"Gaaf he?
Trouwens heb je ook een ijskast daarbinnen?
Ik heb een ijskast hier achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt een beetje verveeld en zegt: "Ja ik heb een ijskast."
Bestuurder van de Mini: "Da's te gek man!
He, heb je trouwens ook tv in je Rolls? Weet je, ik heb een tv achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls kijkt nu heel erg verveeld en zegt:
"Natuurlijk heb ik tv.Een Rolls Royce is de meest luxueuze auto van de wereld!"
Bestuurder van de Mini: "Erg leuke auto!
He, heb je daar ook een bed? Ik heb een bed achterin mijn Mini!"
De bestuurder van de Rolls is helemaal over de zeik omdat hij geen bed heeft en snelt er vandoor.
Hij gaat direct naar de dealer waar hij meteen opdracht geeft om een bed achterin zijn Rolls te laten inbouwen.
De volgende morgen gaat hij zijn auto afhalen en het bed zag er schitterend uit. Lakens van satijn en koperen versiering.
Het was duidelijk een bed dat in een Rolls Royce thuishoorde.
En dus ging de bestuurder van de Rolls op zoek naar de Mini.
Na heel de dag te hebben rond gereden ziet hij de Mini uiteindelijk staan op een parkeerplaats met al de ramen aan de binnenkant beslagen.
Hij stapt uit zijn Rolls en klopt op het raam van de Mini.
Toen hij geen antwoord kreeg bleef hij op de ramen van de Mini kloppen
en uiteindelijk steekt de eigenaar zijn hoofd zeiknat naar buiten.
"Ik heb nu een bed achterin mijn Rolls Royce", zegt de bestuurder van de Rolls arrogant.
De bestuurder van de Mini kijkt hem aan en zegt:
"Jezus man, moet je me daarvoor uit de douche halen? !"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Yesssss
deze print ik voor achter z'n BMW-Wisserbladen.
Ja, was een goeie Ulyss, heb 'm eerder gelezen hier.

Ja, was een goeie Ulyss, heb 'm eerder gelezen hier.

- (b)engeltje
- Nieuwsgierig
Bericht
Dat je auto naar de garage moet dat snap ik. Dat je een leenwagen krijgt is ook nog niet zo'n probleem.
Ik kan alleen niet begrijpen dat sommige mensen geen gevoel hebben bij hun auto. De meeste hebben een grote leasebak van de zaak onder hun achterwerk en rijden er altijd mee, omdat het "overkomt" op de rest.
Dan mij maar een mini. Heeft uitstraling, goed rijgedrag en je word tenminste gezien. Een BMW heeft tegenwoordig elke doorsnee zakenman wel, dus is niet interessant meer.
En respecteer den tenminste de keus van een ander.
Ik kan alleen niet begrijpen dat sommige mensen geen gevoel hebben bij hun auto. De meeste hebben een grote leasebak van de zaak onder hun achterwerk en rijden er altijd mee, omdat het "overkomt" op de rest.
Dan mij maar een mini. Heeft uitstraling, goed rijgedrag en je word tenminste gezien. Een BMW heeft tegenwoordig elke doorsnee zakenman wel, dus is niet interessant meer.
En respecteer den tenminste de keus van een ander.
Onze sponsors