Ik snap je punt volledig!
Het mooiste zou zijn als die (warm/heet) gelijk uitsteekt als de diffuser.
Maar dit staat wel leuk. Gewoon zorgen dat je achter het stuur zit. Zie je er niets van!
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou nu niet meteen beginnen te slijpen, maar ff zo laten zitten en dan over een week (of 2) eens kijken wat je dan vind.
Bij mij komen de pijpen ook verder naar buiten en daar moest ik echt aan wennen. Vind het nu minder storend dan de eerste weken.
Verder ziet t er geweldig uit!

Bij mij komen de pijpen ook verder naar buiten en daar moest ik echt aan wennen. Vind het nu minder storend dan de eerste weken.
Verder ziet t er geweldig uit!

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee gozer, korter die eindstukken.
Ben het volledig met je eens!
Hier zoals ie bij mij zit (en ja, ik weet dat ie nodig gewassen moest worden....),

maar ja, met origineel spul zit het natuurlijk ook mooier he, dan al die hoochiekoochie uitlaten zoals akra, milltek etc etc..! hahahahahahaahha....
ps. als je het ook van wat verder af wil zien, check dan even mijn eigen topic. Zal daar wat meer erop zetten en niet dit topic vervuilen, letterlijk als figuurlijk!
Ben het volledig met je eens!
Hier zoals ie bij mij zit (en ja, ik weet dat ie nodig gewassen moest worden....),

maar ja, met origineel spul zit het natuurlijk ook mooier he, dan al die hoochiekoochie uitlaten zoals akra, milltek etc etc..! hahahahahahaahha....

ps. als je het ook van wat verder af wil zien, check dan even mijn eigen topic. Zal daar wat meer erop zetten en niet dit topic vervuilen, letterlijk als figuurlijk!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
bedankt allemaal voor reacties
ben er ook echt happy mee en bijna iedereen zegt laten zo en real life zegt 100% dat ik die pijpen zo moet laten omdat het gruwelijk vet staat
laat het ff zo en kijk het ff aan want inkorten is geen probleem maar korter weer wel

ben er ook echt happy mee en bijna iedereen zegt laten zo en real life zegt 100% dat ik die pijpen zo moet laten omdat het gruwelijk vet staat

laat het ff zo en kijk het ff aan want inkorten is geen probleem maar korter weer wel

Onze sponsors