Famos R53 (MrSmith)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MrSmith
Be Mini
Be Mini

12 apr 2013, 18:21

marcel700 schreef:Kicken !

Plan c komen de kleuren net wat mooier over.

:hap
Voor plan C heb ik de spullen al in huis.. Behalve de GP spoiler..

Weet niet precies wat ik met de koplampringen moet.. chrome laten.. in kleur van auto.. of zwart.. :S
GreyCooperS
Forum Junky

12 apr 2013, 21:24

oe..gele lampen :mrgreen:

Lang leve de stupid mod! :yeah
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 apr 2013, 03:48

Maak eens een shop met koplampringen in DS en e scoop ook en dan toch die witte striping.
Ik ben geen fan van strepen.. maar dit zou nog weleens wat kunnen worden...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 apr 2013, 08:45

Ik vind die gele lampen en zwarte ringen echt misstaan bij die fantastische GP bumper
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2013, 09:58

Ben je weer bij de McDonalds geweest op vrijdagavond? :lol: Geen panda-ogen, geen strepen, geen gele lampen.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2013, 11:27

^ what he said. En je koplampringen DS.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 apr 2013, 11:28

In ieder geval de GP voorbumpert, en dan eens rustig een pilsje drinken en de rest laten bezinken haha :mrgreen:
MrSmith
Be Mini
Be Mini

13 apr 2013, 12:57

jullie hebben gelijk.. clean look zal toch het mooiste staan denk ik..

word een btje te enthousiast en wil te veel dingen doen wat niet nodig is..

stop het geld wel in andere dingen, zoals mooie stoelen :D
MrSmith
Be Mini
Be Mini

21 apr 2013, 03:50

Afbeelding
Nederlandse politie moet zelf een Mini kopen, i.p.v. achter mij aan gaan.

Vanavond reed ik met vrienden (meerdere auto's) achter elkaar, niks mis mee. We stonden bij de stoplicht stil, deze stond namelijk op rood. Ik stond toevallig achter aan de rij. De stoplicht springt op groen, dus iedereen reed weg van de stoplicht. Toen ik de stoplicht naderde sprong deze op oranje, om te stoppen had ik wel flink in de remmen moeten gaan aangezien ik op dat moment 30-50km/h reed en al zo goed als over de streep reed met mijn voorwielen.

Dus ik reed gewoon door, geen verkeershinder of iets dergelijks, gewoon niks aan de hand.

Ik kijk nog even in mijn binnenspiegel nadat ik de kruising was overgestoken. Zie ik daar een BMW 5 serie station het kruispunt oversteken achter mij aan. Ik dacht al direct, dit klopt niet. Hij rijdt 100 meter achter mij en rijdt sowieso door rood. Aangezien er op dat moment ook auto's links en rechts van het kruispunt stonden.

De BMW volgt mij de ringweg, de provinciale weg en de snelweg op. Natuurlijk in de hoop dat deze mooie Mini Cooper S flink op het gas gaat zitten. Mijn vrienden ben ik al lang kwijt aangezien ik zie dat ik gevolgd word en zij iets vlotter doorrijden. Na de snelweg op te zijn gereden haalt de BMW mij in en moet ik ze volgen. Prima, dan doen we dat toch.

Had ondertussen na het volg bordje al telefonisch (handsfree via carkit) doorgegeven dat ik word aangehouden. Nadat ik staande werd gehouden had ik mijn telefoon in mijn hand, zonder te bellen.

Meneer de agent had direct al een opmerking van "Bellen onder het rijden, dat mag niet heh". Waarop ik antwoordde "Carkit heh" en wees naar mijn carkit (Microfoon). Meneer zei "Je mag je telefoon niet vast hebben", mijn antwoord was "Ik sta toch stil". Dat vond meneer niet zo leuk :s .

Ik vroeg "Waarom houdt u mij aan?" waarop hij antwoordde "voor door rood rijden". Ik zei heel duidelijk "Ik ben niet door rood gereden, maar door oranje". Meneer vraagt of ik de videobeelden wil bekijken. Prima, ik ga bij zijn collega instappen en ga de videobeelden bekijken. Aangezien hij op het moment van opname ruim 200 meter achter mij reed en net de bocht door ging, zag je alleen heel even de stoplichten voor naar rechtsaf en de stoplicht voor recht doorgaand verkeer (waar ik op reed) 1sec oranje en dan op rood springen. Waarop je kan zien dat ik de witte streep al gepasseerd ben.

Ik zei nog "spoel maar klein beetje terug en zet em daar op pauze, dan zie je dat ik bij oranje over de streep rij". Meneer agent antwoordde daarop "Het beeldmateriaal is geen bewijs, maar slechts een hulpmiddel. Wij hebben met z'n tweeën gezien dat jij door rood reed."

Vervolgens volgde er een korte discussie over door oranje licht rijden. En hoelang ik mijn rijbewijs had. Agent met zo'n toon "minder dan 5 jaar zeker", waarop ik antwoordde "ruim 10 jaar". Agent kijkt btje geschrokken (oftewel weet niks te zeggen) en zegt "dan moet je de regels toch wel kennen". Ik zeg "krijg toch een boete als ik door rood rijd, en niet door oranje".

Was een eindeloze discussie, waar ik geen zin in had. Dus heb een boete voor door oranje licht (volgens agenten rood licht) rijden en het staat gewoon op camerabeelden vastgelegd. :s

Belachelijk!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 apr 2013, 07:53

wat een tering streek zeg! hebben ze mij ook een keer mee genaaid :evil:
Oranje mag ook niet tenzij het niet anders kan zeiden ze :s
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 apr 2013, 07:54

dure geintjes zijn dit :(