Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dat valt reuze mee hoor, zelfs ik kan het
Enige is de eerste keer wat handigheid krijgen in de hoeveelheid verf die je moet gebruiken per keer.....als je een kitje besteld ben je welkom om een dagje in de zon te komen klooien hoor..

Enige is de eerste keer wat handigheid krijgen in de hoeveelheid verf die je moet gebruiken per keer.....als je een kitje besteld ben je welkom om een dagje in de zon te komen klooien hoor..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
kost zo'n kitje Peet?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
inderdaad rond die prijs, maar heb er destijds mijn hele M3 interieur uit de e36 mee gedaan, nu beide voorstoelen en er zit nog genoeg van alles in voor minimaal 2 a 3 keer het hele interieur, dus uiteindelijk valt de prijs erg mee...
Bij de zeeman of zo ff hele stapel witte zachte doeken scoren en klaar!
Bij de zeeman of zo ff hele stapel witte zachte doeken scoren en klaar!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als je gaatje hebt, zit er ook een soort plamuur bij...erin smeren, drogen, beetje bijschuren en dan verf erop...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zoals in Rob's topic al te zien zijn we aan het denken geslagen (Althans hij, en heb eea gepikt
) over wiel kleurtjes...
Ik ben inmiddels redelijk gek op de Teal kleur geworden...
Deze kleuren combo

Mijn BBS zouden ongeveer deze look moeten krijgen

En aangezien t geen kleuren kermis moet worden, zal ik geel front even in de kast zetten en hier eens goed over nadenken...

Ik ben inmiddels redelijk gek op de Teal kleur geworden...
Deze kleuren combo

Mijn BBS zouden ongeveer deze look moeten krijgen

En aangezien t geen kleuren kermis moet worden, zal ik geel front even in de kast zetten en hier eens goed over nadenken...
Onze sponsors