MiniRemco stelt zich voor!

Stel je hier even voor.
MiniRemco
Nieuw Lid
Nieuw Lid

MiniRemco stelt zich voor!

18 apr 2013, 16:46

Beste Miniaten,

een paar dagen geleden heb ik me al aangemeld op dit forum om enkele delen te kunnen bekijken. Ik was namelijk op zoek naar een mini cabrio (R52). En deze heb ik inmiddels gevonden!

Vanaf volgende week mag ik me, na een hele zoektocht naar de geschikte cabriolet, de trotse eigenaar noemen van een Mini Cooper cabrio (2005).

Wie ben 'ik' dan? Ik ben Remco, 21 jaar, woonachtig en studerende in Rotterdam.

Momenteel rijd ik nog in m'n Renault Twingo RS rond. Maar omdat ik van huis uit toch een beetje BMW liefhebber ben, werd het toch tijd dat ik ook in een BMW zou vertrekken. Omdat de E30 een beetje m'n droomauto is, heb ik enkele maanden lopen zoeken naar een, voor mij, geschikte E30. Na enkele maanden de hoop opgegeven om een redelijk echte E30 te vinden die zijn geld waard was. Het was gewoon allemaal té oud en te prijzig om in goede conditie neer te zetten.

Vervolgens enkele E36's bekeken. Ik ben echter nooit een fan geweest van deze 3 series en heb me er dan ook niet toe kunnen zetten om m'n kleine en toch wel geliefde Twingo daarvoor te laten gaan. Vervolgens ben ik terecht gekomen bij de Z3's.. Hele leuke, speelse en karakteristieke auto's waarvan er echt nog wel enkelen te vinden zijn die onverprutst en in goede staat zijn. Na de bezichtiging van een hele mooie, ben ik gaan kijken bij een auto, die er ook goed uit leek te zien op de plaatjes op internet. Bij aankomst leek het toch niet wat ik voor ogen had.. De verkopende partij had echter ook nog een Mini Cooper Cabrio. Na een rondje in de Mini was ik al wel een beetje verkocht! Verrek wat een grappig karretje is zo'n Mini eigenlijk!

Zodoende ben ik me eens gaan richten op de Mini's en heb ik de keuze uiteindelijk laten vallen op een Mini Cooper (Chili?) van 2005. Met niet te veel kilometers, onderhoudsboekjes, en een, in mijn ogen, leuke uitvoering.

Na zo'n heel verhaal zal ik jullie ook maar eens lastig gaan vallen met foto's van de Twingo. Foto's van de Mini zullen wel volgen wanneer die voor de deur staat. :)

Afbeelding

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 apr 2013, 20:51

Welkom Remco.

Veel plezier hier en met de MINI, zal wel lukken met de aanstaande zomer :rijden
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2013, 19:53

Welkom bij de club en.... :lol:

..............................voor straks HEEL veel rijplezier in je Cappie.. :) :D
MiniRemco
Nieuw Lid
Nieuw Lid

23 apr 2013, 23:59

De Mini staat intussen voor de deur!

Afbeelding

Afbeelding

Heb 'm al even z'n eerste bad gegeven, die kon de kap wel gebruiken! daarvoor al een ritje gemaakt met de kap open en ik moet zeggen, dat smaakt naar meer! 8)

Morgen de auto wat verder vertroetelen en eens kijken voor de eerste modjes.. Een setje goede nieuwe vloermatten, een nieuw pookknopje en witte zijknippers. wellicht ook al eens kijken voor grijze union jack spiegelkappen.. :)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2013, 00:10

Veel plezier met je nieuwe Mini, je timing is in elk geval goed het mooie weer komt er aan dus wordt genieten voor je :lol:
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2013, 20:41

:shock: 8) Nice ride!!! :P :) :D
RemonP
One wheel wonder
One wheel wonder

08 mei 2013, 08:04

:D Veel Plezier met je nieuwe Mini :D
Ragnar
Volledig MINI minded!