Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
airbag eruit.. heb het vorige week gedaan. ding zat me net zo vast.. ook oppassen dat je het niet beschadigd.
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht

Toch misschien even de batterij afkoppelen, maakt het uit welke van de 2 polen ik losmaak?
Geen kans gehad op ontploffingsgevaar??koemans schreef:heb ik gewoon er zo uitgetrokken hoor

Toch misschien even de batterij afkoppelen, maakt het uit welke van de 2 polen ik losmaak?
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Kan het trouwens geen kwaad dat je de accu even afkoppeld? Tis niet zo dat de computer gereset word ofzo... ?
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee hoor gebeurt niets, vorige maand bij Roy even me uitlaattips met een puntlasje vast gezet dus de poolen even losgemaakt en er was niets gereset of kwijt zelfs de radio instellingen gewoon het zelfdeMiniJefkeuh schreef:Kan het trouwens geen kwaad dat je de accu even afkoppeld? Tis niet zo dat de computer gereset word ofzo... ?
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag met men laatste restje zwarte plasti-dip de koplampringen gespoten. Het resultaat is niet 100%, maar ik vind het een prima oplossing om te wennen aan al het zwart
Als de geldboom wat gegroeid is komen de OEM spullen er een keer op

Als de geldboom wat gegroeid is komen de OEM spullen er een keer op

- Tommy_hf
- Enthousiast
Bericht
Zeker met donkere velgen zal een verlagingskitje wel mooit uitkomen denk ik. Over het comfort kan ik kort zijn, ik heb nu een setje cobra veren eronder via Beek en mis qua comfort eigenlijk niks. De auto voelt eigenlijk zelfs minder stuiterig behalve op grote kraters natuurlijk. Duikt iets minder bij het remmen. Overall zeker voor het geld ben ik dik tevreden. Het laatste wat ik wilde is dat m'n daily een stuiterbak zou worden.
Onze sponsors