Haha, thnx Rag! We gaan het gewoon proberen. Bakkie er bij, wat opgetrommelde members erbij...ik heb er alle vertrouwen in
Onverwachte mod: stuur van Casper overgenomen, soortstuur met rode stiksels. Net even mooier dan het standaard sportstuur. Kan ik weer verder sparen voor een JCW stuurtje...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Vandaag gaan de Rotiforms er dan eindelijk weer onderuit. Ik ga ze vanmiddag wegbrengen en dan wordt eerst de borduurschade hersteld. De kleur ben ik nog niet uit dus daar wacht ik nog heel even mee maar voor hetzelfde geld gaan ze na het herstel gelijk door naar de spuiter.
Voor de voorzijde heb ik een set Davy-camberplaten liggen. Voor de achterkant ben ik nog steeds op zoek naar een setje verstelbare camberlinks, dus als iemand nog wat heeft liggen of weet, let me know! De spatbordranden ga ik nog uitkloppen aangezien ik inmiddels door het plastic heen ben en nu de metalen rand daarachter raak.
Achter ga ik iets zwaardere veren monteren en ik combi met de verstelbare links en camberplaten voor gaat hij in totaliteit nog iets lager.
Oh en ook gaaf, net op MP een M7 understrut systeem gescoord! Daar moet het bochtgedrag iig een stuk op vooruit gaan. De Clubman heeft door z'n suïcide door toch wat meer flex.
Verder komen er nieuwe mistlampen/standlichten in, want in de huidige zit inmiddels zoveel vocht dat er een school haringen gerust een zomer in kan overleven...
En ook nog: nieuw stuur met rode JCW stiksels.
Dus, samenvattend gaat dit binnenkort allemaal plaatsvinden:
- Rotiform herstellen (spuiten)
- camberplaten voor
- zwaardere veren achter
- wielkasten achter uitkloppen
- M7 understrut system
- nieuwe mist/standlichten voor
- nog iets meer low
- nieuw stuur met rode JCW stiksels
Wishlist: verstelbare (Davy) camberlinks
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *