Gewoon betalen en er niet meer over inzitten. Je hebt helemaal gelijk, maar je gelijk te halen (lukt zeer waarschijnlijk niet) kost je meer tijd en stress dan het waard is.
Tough luck buddy !!
Famos R53 (MrSmith)
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Als ik de brief/acceptgiro van CJIB binnen krijg, ga ik een bezwaarschrift schrijven en de videobeelden opvragen.
Ik ga sowieso in beroep, alles staat gewoon op camera van de video surveillance auto..
Hopelijk gingen ze achteraf nog een xje de camerabeelden samen kijken en beseffen ze dat ik gelijk had. En sturen ze geen boete, scheelt me een heel gedoe.
Had gewoon mijn Go Pro in de auto moeten hangen, en hele gesprek met agenten moeten filmen ook.
Ach ja, gewoon af wachten en in beroep gaan als de CJIB aan klopt.
Ik ga sowieso in beroep, alles staat gewoon op camera van de video surveillance auto..
Hopelijk gingen ze achteraf nog een xje de camerabeelden samen kijken en beseffen ze dat ik gelijk had. En sturen ze geen boete, scheelt me een heel gedoe.
Had gewoon mijn Go Pro in de auto moeten hangen, en hele gesprek met agenten moeten filmen ook.
Ach ja, gewoon af wachten en in beroep gaan als de CJIB aan klopt.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sowieso in beroep gaan! Als zij pas net de bocht om kwamen hebben ze de situatie op dat moment nooit goed kunnen inschatten.
Je kan wel zeggen gewoon betalen en niet meer over inzitten, alleen is het boetebedrag voor door rood rijden dermate hoog dat het mij meer stress zou opleveren door het erbij te laten zitten ipv beroep aan te tekenen. Wat een stelletje naaiers zitten er ook tussen bij de politie!
Je kan wel zeggen gewoon betalen en niet meer over inzitten, alleen is het boetebedrag voor door rood rijden dermate hoog dat het mij meer stress zou opleveren door het erbij te laten zitten ipv beroep aan te tekenen. Wat een stelletje naaiers zitten er ook tussen bij de politie!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel jammer dit 
Hoop dat je de beelden als bewijs kan opvragen, weet niet of ze worden opgeslagen voor zo'n lange tijd...

Hoop dat je de beelden als bewijs kan opvragen, weet niet of ze worden opgeslagen voor zo'n lange tijd...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kloten man!
Ik moet dus ook goed opletten op een 5 serie station!
Ik moet dus ook goed opletten op een 5 serie station!
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was het deze?
Dat is de enige BMW 5 op http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... ?type=vros
Code: Selecteer alles
17 BMW 530D NRW43752 Grijs 250 Twente; A1; BRD GPT
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Vanavond even bij de autospuiter op bezoek geweest.. Binnenkort komt de GP bumper eronder
.. Cooper S spoiler wordt verwijderd, gaten dichtgelast en gespoten (voorbereiding voor de toekomstige GP spoiler. Achterklep wordt opnieuw gespoten, paar kleine opkomende roestplekken.

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Ga ik je iets minder leuks vertellen.
Ze kunnen je een boete geven als je door oranje rijd!
Rood is per definitie fout, maar voor een oranje kunnen en mogen ze er een uitschrijven.
Als op de bon staat, "door rood" en 2 agenten hebben dit geconstateerd. Buddy, your f**k.
Staat er "door oranje" your'e f**k as well.
Vriendin is agent, en heb deze discussie ook vaak genoeg gehad.
Maar in het wettenboekje staat dit. Dus.. Weinig kans? Nee,
Voorlaten komen, mits oranje. Roepen dat je niet met jou snelheid kon stoppen, en je dus een geldige reden had,
Om door te rijden. Word het wel omschreven als rood, met 2 verklaringen van agenten, zal een rechter geen keus hebben en je de boete op te leggen. En welke verdediging je ook wil benutten, je hebt geen schijn van kans.
Zuur maar helaas..
Rood is per definitie fout, maar voor een oranje kunnen en mogen ze er een uitschrijven.
Als op de bon staat, "door rood" en 2 agenten hebben dit geconstateerd. Buddy, your f**k.
Voorlaten komen, mits oranje. Roepen dat je niet met jou snelheid kon stoppen, en je dus een geldige reden had,
Om door te rijden. Word het wel omschreven als rood, met 2 verklaringen van agenten, zal een rechter geen keus hebben en je de boete op te leggen. En welke verdediging je ook wil benutten, je hebt geen schijn van kans.
Zuur maar helaas..
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
En het kan wel zo zijn 2 verklaringen van agenten, maar zij hebben ook de videobeelden. Daarop is gewoon te zien dat het oranje was en zij waren op dat moment net in een bocht dat je het nauwelijks kan zien.
Op de bon staat door rood trouwens.. Kan je trouwens navragen welke artikel dat is in de wet voor mij? Bedoel door oranje licht rijden
Oke stel dat je een boete kan krijgen voor oranje licht.. Dan zal het als nog minder moeten zijn dan door rood toch?maiky maik schreef:Ga ik je iets minder leuks vertellen.
Zuur maar helaas..
En het kan wel zo zijn 2 verklaringen van agenten, maar zij hebben ook de videobeelden. Daarop is gewoon te zien dat het oranje was en zij waren op dat moment net in een bocht dat je het nauwelijks kan zien.
Op de bon staat door rood trouwens.. Kan je trouwens navragen welke artikel dat is in de wet voor mij? Bedoel door oranje licht rijden

- COOPER-S-R53
- Nieuw Lid
Bericht
Erg mooie Cooper die witte velgen maken hem echt af! Mss een idee voor mijzelf
.

Hallo ik ben Eddy en kom uit Zuid-limburg. Ben sinds december 2011 in bezit van deze Cooper S r53.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors