Ik had even een vraagje. Ik wil mijn Cooper S uit 2007 (R56) voorzien van driving lights (verstralers). Nu heb ik een offerte aangevraagd bij de MINI dealer en dat gaat me €500,- kosten.
Via eBay heb ik deze set gevonden: http://www.ebay.nl/itm/390563744994?ssP ... 1423.l2649. Dat kost me €70,-, maar dan moet ik het zelf zetten; en 'handmatig' een aanpassing maken aan de grill.
Heeft iemand hier ervaring mee? M.a.w. is goedkoop duurkoop, of is het prima zelf te installeren? En heeft iemand misschien ervaring met de set op eBay of andere 'niet-officiële'-kits? Alvast bedankt!
Driving lights (verstralers) R56 goedkoop is duurkoop?
- postpiet
- One wheel wonder
- postpiet
- One wheel wonder
Bericht
Ik had ook wel het vermoeden dat het een normale prijs was van de dealer (al is het een hoop geld), maar ik ben meer benieuwd of ik mijzelf in de vingers snij met zo'n 'niet originele' set. Het scheelt natuurlijk meer dan €200 (ligt er nog aan of je het zelf doet of niet), maar ik wil ook niet dat mijn MINI er pauperig uit komt te zien
.

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik zou die set wel eens gemonteerd willen zien, aangezien ze precies nog voetjes hebben komen de lampen waarschijnlijk veel te hoog uit, boven je grille zelfs, waardoor het resultaat mogelijks niet eens mooi is...
Een tweedehands setje zien te scoren en zelf monteren (heb ik ook gedaan), ben je voor 150 euro ofzo ook gediend.
Een tweedehands setje zien te scoren en zelf monteren (heb ik ook gedaan), ben je voor 150 euro ofzo ook gediend.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ook hier op het forum worden er geregeld wel eens aangeboden. Zo heb ik ook de mijne gekocht.
- postpiet
- One wheel wonder
Bericht
Re: Driving lights (verstralers) R56 goedkoop is duurkoop?
Iemand toevallig bekend met deze (Wipac) driving lights? Die zien er ook goed uit:
http://www.madautoparts.com/apps/websto ... ow/2682342
http://www.madautoparts.com/apps/websto ... ow/2682342
- postpiet
- One wheel wonder
Bericht
Ik lees overigens her en der op fora dat de chrome variant nog wel wil roesten. Misschien dan toch maar voor de RVS gaan.
Maar, heeft iemand dus ervaring met deze Wipacs?
Maar, heeft iemand dus ervaring met deze Wipacs?
- postpiet
- One wheel wonder
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Ik lees nu je topic pas, maar je hebt de Wipacs zo te zien?
Die had ik op mijn vorige Cooper ook, en ben er zeer tevreden van geweest!! Dus je hebt zeker geen
miskoop gedaan ;-)
Groetjes,
Jeffrey
Die had ik op mijn vorige Cooper ook, en ben er zeer tevreden van geweest!! Dus je hebt zeker geen
miskoop gedaan ;-)
Groetjes,
Jeffrey
Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
Onze sponsors