Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 apr 2013, 10:22

Ik had precies hetzelfde met mijn cabbie en cobra evo 1 verlaging .
Bij een cabrio lijkt de achterkant wel veel verder door te zakken dan een gewone Mini.
Mss. Kan je je dempers van MP combineren met verlagingsveren die wat stugger zijn. :lol:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2013, 11:01

Een cabrio is volgens mij dan ook wat zwaarder aan de achterkant ivm de kap etc.
MrSmith
Be Mini
Be Mini

25 apr 2013, 11:24

is het niet op te lossen om je wielen een btje camber te zetten.. dat ze dan net binnen je wielkasten gaan i.p.v. tegen? ik ga ervan uit dat ze je wielkastranden raken en niet je wielkasten zelf?

de voorlip van je voorbumper raak je bijna altijd de grond bij een flinke hobbel/drempel..

ronde drempels zijn gewoon echt een ramp.. ik denk dat elke verlaagde mini daar met de bodem over heen gaat..

is wel zonde voor de schroefset.. maar in ieder geval succes!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2013, 11:39

Dat je achterbanden de wielkasten raken aan de achterkant heeft ook heel veel te maken met de hoogte van je banden.

Als ik jou was zou ik eerst andere veren (zwaardere) op je huidige schroefset monteren. Je kan verschillende veren kiezen bij Cobra. In jou geval zou ik dan zwaardere veren nemen aan de achterzijde. Als de voorzijde te laag vind dan kun je idd zoals Wilco zegt op zoek gaan naar een setje Davy- camberplaten.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2013, 13:53

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

25 apr 2013, 14:29

leuk! het originele setje veren heb ik ook nog liggen want die had jij natuurlijk keurig netjes meegeleverd :-)
One life, live it!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2013, 17:33

Oh ja :lol:

Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

25 apr 2013, 21:45

Top dat jullie allemaal zo meedenken! En nog beter; Coendek kwam via de Pb al met paar goeie voorstellen om de setup meer naar mijn (vrouws) wens te maken.

Ik heb direct contact opgenomen met de verkoper van de JCW dempers en die had er geen probleem mee om de betaling terug te storten en op zoek te gaan naar een andere koper. Dus mocht je interesse hebben, klik dan hier

Zodra de oplossing van Coendek er onder zit komt dit uiteraard weer met foto's en verhalen hier in mijn trotse topic :lol: [/url]
One life, live it!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2013, 23:28

Mooie dingen voor Shaq..
Coen vind idd wel een oplossing, heb nog nooit iets anders vernomen dan de superieure service..

Je kan altijd nog een andere auto kopen voor je vrouw.. :mrgreen:
Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

27 apr 2013, 14:32

Vanochtend een leuk ochtend in Enschede bij Roy aka Spenki...
De R56S set is gemonteerd en de aero grill zit er keurig in...
1000Miglia, here we come!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En die schijfjes schelen toch wel flink...
Afbeelding
One life, live it!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2013, 14:39

Staat hem goed, Roy zei al dat je vandaag zou komen. Ziet er mooi uit hoor
Erwinner
Be Mini
Be Mini

27 apr 2013, 16:25

boris_brznjef schreef:Remmen YAY
Aerogrill NAY

Dat chrome maakte de front veel meer sprekend en dikker. Nu moet je ook zwarte koplampen en ring en angelseyes
Ben ook nog niet klaar :wink:
One life, live it!
Timini
Be Mini
Be Mini

27 apr 2013, 17:56

Dus jij was die dikke cabrio vanmiddag die zwaaide! Ik was net op weg naar Roy. Als ik dat geweten had, was ik wel ff eerder gekomen!
Lekkere remmen heb je gekregen btw! :wink:

Terug naar “Show your ride”