Nadat ik mijn vriendin nietsvermoedend een Tiffany&Co-winkel in München in loodste om iets moois uit te zoeken, kon ik weer een tijdje ongestoord modden!
Staat 'm goed Peet! Kon die monteur die 'm geplaatst heeft 'm niet wat beter afstellen?
Ik ga maandag de definitieve kleur doorgeven aan de spuitert, maar als ik een afwijkende kleur wil dan moet ik met een kleurstaal komen. Beetje lastig om daar zo snel aan te komen... Ral kleuren worden erg plat zei hij..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
De bumperhoeken zitten met een schroefverbinding. Het afstellen is dus niet heel eenvoudig. Beetje net als een R53 bumper, die gaan hangen na enkele jaren..
Blij dat de koffie goed gesmaakt heeft! Dat is een USP hier
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ja het is best een gleuf vooral op de onderste foto, maar kan me ook niet voorstellen dat ze hem er bij de garage niet goed op hebben gezet. Zal net pech zijn geweest met de vorm denk ik. Bij onze MINI zit er ook best een naad tussen de motorkap en bumper die ik liever niet had gehad, maar ja kan er weinig aan veranderen
Overal ziet het er nog steeds dik uit en daar gaat het om!