Dagje AutoRai.... jouw foto's, jouw ervaringen, .....
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blont-007
Ik stout Ida?? ben de goedheid zelve!!
Ik stout Ida?? ben de goedheid zelve!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blont-007
ik zou zeggen gooi je vrouwelijke charmes in de strijd.
Lekker met je blonde haren waaien help altijd bij de mannen!!!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ga jij ook om voor een wapperende pruik danflorisvandam schreef:Blont-007

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij helpt dat zeker ja!!
Of met je handen door je haren, dan smelt ik helemaal!!
Of met je handen door je haren, dan smelt ik helemaal!!
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Zo vandaag (géén grap) naar Autorai geweest, al vroeg aanwezig. Zag diverse Mini's staan in Parkeer garage, wij waren met de Landrover.
In principe niet opzoek naar andere auto, dus konden we met gepaste snelheid door de hallen heen.
Bij Mini wat meer tijd genomen. Blijkbaar was de crêche gesloten want de kinderen liepen nu als "verkoper" cq aanspreekpunt op de stands van Mini en BMW. (Gééf mij maar de ouderwetse methode dat er echte verkopers zijn.)
Ze weten weinig, blijkbaar niet goed opgelet bij de stoomcursus vorige week maandag!
Ze worden wel zenuwachtig als je probeert uit te vinden of de Mini's zijn voorzien van het opberg pakket door te peuteren aan het klepje voor de CD wisselaar. De witte had het in ieder geval, volgens een toerennende dame had alléén de "gele" het.
Was nog vroeg , er waren weinig mensen op dat moment op de stand.
Daarna ook nog wat langer bij LR geweest en het 2008 model bekeken, ze blijkbaar echt verkopen want ze deden een aanbod waar ik toch echt even over na moet denken....... terwijl ik me echt heb voorgenomen de auto 5 jaar te houden!(voor geïnteresseerde Einhovenaren de auto heeft PSV in het nummerbord)
In het geheel vond ik de Rai heel erg vooruit gegaan.
In principe niet opzoek naar andere auto, dus konden we met gepaste snelheid door de hallen heen.
Bij Mini wat meer tijd genomen. Blijkbaar was de crêche gesloten want de kinderen liepen nu als "verkoper" cq aanspreekpunt op de stands van Mini en BMW. (Gééf mij maar de ouderwetse methode dat er echte verkopers zijn.)
Ze weten weinig, blijkbaar niet goed opgelet bij de stoomcursus vorige week maandag!
Ze worden wel zenuwachtig als je probeert uit te vinden of de Mini's zijn voorzien van het opberg pakket door te peuteren aan het klepje voor de CD wisselaar. De witte had het in ieder geval, volgens een toerennende dame had alléén de "gele" het.

Was nog vroeg , er waren weinig mensen op dat moment op de stand.
Daarna ook nog wat langer bij LR geweest en het 2008 model bekeken, ze blijkbaar echt verkopen want ze deden een aanbod waar ik toch echt even over na moet denken....... terwijl ik me echt heb voorgenomen de auto 5 jaar te houden!(voor geïnteresseerde Einhovenaren de auto heeft PSV in het nummerbord)
In het geheel vond ik de Rai heel erg vooruit gegaan.

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- theview
- Nieuw Lid
Bericht
Donderdagavond ben ik geweest ... MINI stand was echt super, vooral de Dark Grey R56 (precies zoals ik hem zou bestellen!)
De standbemaning zag er overigens erg "MINI" eruit (die jasjes zijn echt gaaf). Echter de kennis van sommige "informatie verstrekkers" was niet echt top! Ze gaven vooral de basis informatie, maar beter dan al die verkopers in pak bij andere stands die direct met technische specificaties / inruil / lease verhalen aan kwamen zetten (toch niet mijn soort die autoverkopers). Gelukkig had ik bij MINI wel een goed gesprek met een jongen die stage had gelopen op het hoofdkantoor van BMW.
AutoRAI Cijfer: 7,5
MINI cijfer: 8
De standbemaning zag er overigens erg "MINI" eruit (die jasjes zijn echt gaaf). Echter de kennis van sommige "informatie verstrekkers" was niet echt top! Ze gaven vooral de basis informatie, maar beter dan al die verkopers in pak bij andere stands die direct met technische specificaties / inruil / lease verhalen aan kwamen zetten (toch niet mijn soort die autoverkopers). Gelukkig had ik bij MINI wel een goed gesprek met een jongen die stage had gelopen op het hoofdkantoor van BMW.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

stand was errug cool!
coen
De mini stand wilde geen IVA gasten maar gewoon studenten... ff stoomcursus er tegen aan en ze waren er klaar voor vonden ze!theview schreef:Donderdagavond ben ik geweest ... MINI stand was echt super, vooral de Dark Grey R56 (precies zoals ik hem zou bestellen!)

stand was errug cool!

coen
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Nog meer foto´s van de AutoRAI. Echt wel een bezoekje waard. Al is de IAA (Frankfurt) dit jaar ook weer een enorm spectakel. De stand van Alfa Romeo had voor mij absoluut na MINI de mooiste modellen er staan
Foto´s: AutoRAI 2007

Foto´s: AutoRAI 2007
Onze sponsors