Dat middendeel kun je niet zelf omdraaien, alles is geklonken en geperst. Ik ben echt kwaad, de motor er uithalen is al geen pretje en nu heb ik het dus twee keer moeten doen.
Ze hebben me laten betalen voor de tweede koppelingsplaat wat op zich logisch was want toen was dit nog niet duidelijk. Ik dacht zelf dat ik de plaat krom had gemaakt bij montage, het is moeilijk om de versnellingsbak er op te krijgen in je eentje. De plaat is echter recht. Ik heb bericht terug van Competition Clutch dat de tweede nieuwe plaat de juiste is.
Ik wil wel wat meer compensatie en ik heb Lohen ingeschakeld, daar heb ik de kit gekocht.
Stiekem heb je niets met CC van doen. Lohen in de leverancier.
Maar dat is volgens NL regels..
Mag hopen dat je wel iets meer compensatie krijgt dan alleen je geld terug.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ik krijg geen arbeidskosten vergoed en moet ook nog steeds wachten op het geld van de tweede koppelingsplaat die ik heb moeten kopen.
Lohen doet ook zo goed als niks, ik moet alles zelf oplossen met Competition Clutch.
Even opletten dus of je de juiste koppelingsplaat hebt als je zo'n kit van Competition Clutch koopt.
Goede nieuws is dat de Mini weer in elkaar zit en vrijdag naar de APK keuring gaat. Nu met een nieuwe Sprintex en een aantal andere kleine verbetering qua bevestiging voorbumper/splitter en pomp voor de watergekoelde intercooler.
Waarom doet Lohen niets als ik vragen mag Berthil?
In principe is het gewoon een dikke productiefout en als Competition Clutch zijn producten nog wilt verkopen zou het logisch zijn als ze dit professioneel oplossen.
Bijzonder slecht dat Lohen zich hier van onthoudt, snap ik helemaal niks van.
Normaal gezien is Lohen qua service, contact en dergelijke altijd top-notch. Ik heb ook weer na enkele lange mails omtrent koppeling net een nieuwe Helix koppelingsplaat besteld, prima service weer. Vandaar dat dit me zo verbaast.. Hoe reageert competition clutch zelf?
De koppeling is natuurlijk onderhevig aan slijtage en het lijkt er op dat je hemel en aarde moet bewegen om je gelijk te krijgen bij Competition Clutch UK. Het komt op mij over dat Competition Clutch niet erg service gericht is.
Competition Clutch heeft toegegeven dat de fout disk is gestuurd maar Lohen neemt geen verantwoordelijkheid om mij de 280 Euro terug te storten die ik heb moeten betalen aan Lohen. Ze lijken af te wachten tot ze eerst hun geld terug hebben gekregen van CC, misschien hebben ze zelf ook slechte ervaring met CC wat dat betreft. De volgende koppeling zal ook vast een Helix worden, geen CC meer voor mij.
In ieder geval heeft de blauwe vandaag gelopen zonder problemen en de koppeling is nu goed. APK zal vrijdag geen probleem zijn, dat doet een bevriende garagehouder
Vandaag met glans APK gekeurd (vandaar de originele achterlichten).
Op de foto de kunststof achterklep die vandaag voor het eerst het daglicht heeft gezien
Achterklep is trouwens van Orranje van de eerste batch. Deze hadden veel te hoge hoeken bovenaan. Deze heb ik er uitgezaagd en vervangen door carbon stukken dus nóg lichter dan hij al was