Ik heb nu een Renault Twingo, uit het jaar 2005, met glazen schuifdak, airco en 17.000 km op de teller.peter schreef:Wat voor auto heb je nu eigenlijk?
Offertes bij verschillende dealers
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Het gaat niet om duizende euro`s, maar op de inruil zat er toch wel wat verschil. De ene dealer heb ik gepraat als brugman, en nog geen deal over de prijs, bij de andere dealer heb ik naar de uiterste prijs gevraagd, ik heb gezegd we kunnen er lang en breed over hebben, en het spel spelen maar je kunt ook gewoon even bellen voor je uiterste prijs.Ries schreef:Gefeliciteerd met je aankoop!
En zat er nou veel verschil in tussen de diverse dealers?
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Weet iemand een goede manier op de inruilwaarde van MINI te bepalen?
Ik heb bij de ANWB op de site gekeken, maar daar wordt een prijs van 27.000 euro gebruikt en kun je geen opties aangeven. Ik heb ook autodna.nl gebruikt. Daar is de prijs hoger, maar ook daar kun je geen opties aangeven.
Ik heb bij de ANWB op de site gekeken, maar daar wordt een prijs van 27.000 euro gebruikt en kun je geen opties aangeven. Ik heb ook autodna.nl gebruikt. Daar is de prijs hoger, maar ook daar kun je geen opties aangeven.
- maus105
- Bonkey
Bericht
het scheelde mij met inruil 500euro bij de een of de andere niet heel veel maar toch het zijn weer een paar tankjes benzine ze kraken je auto altijd af het beste is om zoveel mogelijk proberen los te krijgen
het mijn dealer toen de tijd een aanbod gedaan waar hij zowat van achterover viel maar hij deed het na veel5en en 6en toch dus!!!
een brutaal mens heeft de halve wereld en jij bent er niet voor die dealer maar die dealer voor jou!
het mijn dealer toen de tijd een aanbod gedaan waar hij zowat van achterover viel maar hij deed het na veel5en en 6en toch dus!!!
een brutaal mens heeft de halve wereld en jij bent er niet voor die dealer maar die dealer voor jou!

Onze sponsors