WOW! Goede zaak! Als het weer net als vorig jaar is, kan deze rit echt niet meer stuk!
Ik weet toch nooit wanneer ik moet werken dus ik kan niets inplannen van te voren.sander_r53 schreef:Klopt. We kunnen jou ook niet peilen, dus vandaar geen vermelding. Maar voel je zo vrij..
Ik vernam dat je beter buschauffeur kan worden. Geld stroomt binnen..Raj schreef:Ik weet toch nooit wanneer ik moet werken dus ik kan niets inplannen van te voren.sander_r53 schreef:Klopt. We kunnen jou ook niet peilen, dus vandaar geen vermelding. Maar voel je zo vrij..
Die dag is een communnie dus grote kans dat ik moet werken.
Elke werkdag is een meegenomen aangezien het een 0 uur contract is wil ik alle mogelijkheden die ik heb aangrijpen
Wat zei je: Het wordt in de regio Nijmegen die dag ook enorm druk. En daar hebben ze ook mensen nodig om alles in goede banen te leiden....Casper schreef:Ben net gebeld dat me ADv dag is ingetrokken i.v.m. enorme drukte op Schiphol in die periode. Dus kan niet mee
Tjsaa lekker he zo'n finale in de Arena wordt een druk weekje in Amsterdam is geen kamer vrij in die weeklouisvdd76 schreef:Wat zei je: Het wordt in de regio Nijmegen die dag ook enorm druk. En daar hebben ze ook mensen nodig om alles in goede banen te leiden....Casper schreef:Ben net gebeld dat me ADv dag is ingetrokken i.v.m. enorme drukte op Schiphol in die periode. Dus kan niet mee
Jammer dat je niet mee kunt Casper. Maar er zijn nog genoeg ritten dit jaar.
Onze sponsors