Cooper S op de Nordschleife
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
blijft een gaaf filmpje Berthil.
Is volgens mij wel aardig opletten met al die dikke bakken die je links en rechts voorbij scheuren!!
Is volgens mij wel aardig opletten met al die dikke bakken die je links en rechts voorbij scheuren!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker goed opletten, die Ferrari die nog even achter Lambo aankwam. 
Die dingen zijn zo laag dat je ze niet ziet als ze achter een andere auto zitten.
Op de Ring mag alleen links worden ingehaald, dus altijd je knipperlicht naar rechts doen ten teken dat je iemand gezien hebt en dat die in kan halen.

Die dingen zijn zo laag dat je ze niet ziet als ze achter een andere auto zitten.
Op de Ring mag alleen links worden ingehaald, dus altijd je knipperlicht naar rechts doen ten teken dat je iemand gezien hebt en dat die in kan halen.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi filmpje berthil!! Je moet wel ff wat betere lijnen gaan rijden. Dan kan je nog veueueuel harder.
Is een race licentie niks voor jou???? Leer je echt veel van die opleiding ook voor openbare weg en auto beheersing.
Want als ik t zo zie lust je er wel pap van
Is een race licentie niks voor jou???? Leer je echt veel van die opleiding ook voor openbare weg en auto beheersing.
Want als ik t zo zie lust je er wel pap van

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja kan op de Nordschleife niet alltijd de ideale lijn rijden, ten eerste omdat het 72 bochten zijn waarvan vele onoverzichtelijk, ten tweede omdat er wel één achter je zit te drukken die je voorbij wil en inhalen mag alleen links. Om de Nordschleife echte te kennen moet je er 50 ronden hebben gereden. Voordat ik 17 juni weer ga probeer op voorhand de baan wel beter te leren kennen met een racesimulator en video's, maar het is niet makkelijk.
Ik heb een circuittraining gedaan op Zandvoort, een racelicentie gaat wat te ver voor mij. Misschien ook nog wel een keertje als het zo uitkomt.
Ik heb een circuittraining gedaan op Zandvoort, een racelicentie gaat wat te ver voor mij. Misschien ook nog wel een keertje als het zo uitkomt.
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mijn kart
Ik vind dat ie er nu al een stuk sneller er overheen gaat dan in dat filmpje. Maar dat kan ook komen doordat het sneller overkomt als je er echt in zit...

- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mijn kart
Toen ik mijn MINI liet chippen bij Beek zag 'iemand' van Beek die Nurburgring sticker achterop mijn auto. Toen raakte we even aan de praat en toen kreeg ik echt een coole DVD mee van hem. Ik heb ff het leukste stukje op internet gezet. Dit is echt een ziekelijk snelle ronde! 
http://www.xs4all.nl/~enieser/nurburgring.wmv

http://www.xs4all.nl/~enieser/nurburgring.wmv

Onze sponsors