Paul's MB MINI Cooper Coupe: Schroefset pg. 16

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
DiabloPvA
Macciesluiter

07 mei 2013, 17:40

Dankje maichel. Zulke reacties zijn prettiger om te horen dan andere.

Ik vind soms ook wel is wat niet mooi maar hou dan gewoon me mond, ieder ze ding ieder ze smaak en ga het dan niet afkraken. Maarja niet iedereen snapt dat en laat de ander in ze waarde :D

Denk dat jij dat plekkie al hebt ingenomen. Jij doet ook wat andere niet doen of durven. Vooral doen!!
Maichel
Be Mini
Be Mini

07 mei 2013, 17:47

Ach iedereen heeft een mening, maar niet iedereen kan er even subtiel mee omgaan.
Moeten wij dan maar de OEM velg swaps gaan afkraken ofzo...van een setje R nog wat naar R wat anders...niet mijn ding, maar daar ga ik de eigenaar van die auto niet mee lastig vallen.
Hij (of zij) vindt het mooi en dat is het enigste wat telt in mijn mening.

Ik maak mijn Mini zoals ik hem mooi vindt, en ja er zullen er genoeg zijn die het niks vinden.....prima toch.

Ik ben alweer druk aan het verzamelen van onderdelen.

Vandaag een set usa corners voor de achterzijde gekocht, nu voor nog.
Mn sidepanels zijn gevlakt, alleen nog ophalen.
En ik heb een goede basis achterbumper voor het cleanen gevonden.

Dan al het chroom nog glanzend zwart laten spuiten.
Mijn wielen eindelijk eens ophalen...man wat zit dat tegen, niet normaal.

En dan alles opbouwen en de auto klaarzetten voor DUMPD.
Ian
Be Mini
Be Mini

07 mei 2013, 20:20

Netjes hoor de oranje stiksels :D ga mijn vriendin, maar eens lief aankijken of ze het voor mij wil doen.

Ben benieuwd naar het eindresultaat van het oranje. Ik hou wel van contrast op een auto. :zon
DiabloPvA
Macciesluiter

07 mei 2013, 20:25

Hahah gewoon zelf doen joh :P je moet alleen een hoop geduld hebben en niet al te grote handen hebben.

Spiegelkappen kreeg ik net een foto van dat die gespoten zijn, en ziet er goed uit :mrgreen:
Maichel
Be Mini
Be Mini

08 mei 2013, 09:51

Useless without pics.......
Erwinner
Be Mini
Be Mini

08 mei 2013, 10:18

zoveel mensen, zoveel meningen... kreeg zelf ook veel te horen dat een R52 in zwart veel mooier is zonder dan met striping, maar ben er zelf toch wel heppie mee eigenlijk :lol:
Afbeelding

en jaja; ik ben blij met mijn OEM velgenswap van de JCW 18" naar de Webspoke 17". Wellicht krijgt het hart ook nog eens een kleurtje :wink:

o ja... over de wintervelgen was ook niet iedereen het eens, maar we hebben er paar maandjes veel plezier van gehad 8)
Afbeelding

ofwel; doe lekker met je Mini waar JIJ zelf blij van wordt :mrgreen:
One life, live it!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 12:23

Ik geloof er helemaal niks van dat Paul zich ook maar iets aantrekt van wat een ander er van vind. Keep it up dude, mijn wielen zijn hopelijk over een week klaar.

en over meningen gesproken; ik heb zelfs iemand over m'n BLQ's horen zeggen dat 'ie er op uitgekeken was en dat je dan beter een ander origineel Rotform wiel kunt nemen... :lol: Hoeveel rijden er hier ook alweer binnen de club op BLQ's?....oh ja, niemand :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 12:50

DiabloPvA schreef:Dankje maichel. Zulke reacties zijn prettiger om te horen dan andere.

Ik vind soms ook wel is wat niet mooi maar hou dan gewoon me mond, ieder ze ding ieder ze smaak en ga het dan niet afkraken. Maarja niet iedereen snapt dat en laat de ander in ze waarde :D

Denk dat jij dat plekkie al hebt ingenomen. Jij doet ook wat andere niet doen of durven. Vooral doen!!
Tja, ik geef toch echt mijn ongezouten mening, naar wie of wat dan ook.
Dat heeft naar mijn idee niets met iemand niet of wel in zijn waarde te laten, maar gewoon met eerlijkheid.
Natuurlijk zit er een verschil in op de manier hoe je iets brengt, maar dan nog.

Iedereen zet foto's erop omdat ze het zelf erg (bijna te) leuk vinden vaak om reacties te krijgen, maar daarmee loop je natuurlijk het risico ook dat er mensen zijn op het forum die jouw ideeën gewoon niet mooi vinden, helaas. En hoe extremer je gaat met je mods, hoe sneller je reacties kan of zal krijgen die niet positief zijn.

Sommige kunnen daar heeel slecht tegen blijkt soms, maar die moeten dan maar een grote jongen worden, of niets meer plaatsen. Zal toch niet zo zijn dat je maar met iedereen mee moet kletsen, nou mij niet gezien. Die "lopen" er hier al zat merk ik vaak.

Nogmaals jammer dat enkelen dat dan lastig vinden, maar dan weet je wel wat je aan die persoon hebt.

:bier
Laatst gewijzigd door ajede op 08 mei 2013, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 12:56

Ooh ja, dan moet ik mijn mening natuurlijk ook nog even geven..... :D

Zolang deze kar niet een heel stuk platter ligt vind ik het niet mooi, maar ik denk dat wanneer die dichter bij de grond staat het ineens heel vet kan en zal staan. Als je met hele (felle) aparte kleuren gaat werken op je velgen moet zo'n bak gewoon naar de grond anders is het geen gezicht, maar goed, zo zie ik het.

:mrgreen:
DiabloPvA
Macciesluiter

08 mei 2013, 15:31

Iedereen mag ze mening geven. Maar als ik iets niet moo vind hou ik liever me mening voor me dan dat ik die geef en een ander afkraak op ze ideeën. Maar goed dat moet iedereen zelf weten.

@ Rob: Trek me niet zoveel aan van wat andere vinden, en ben blij dat meerdere dat niet doen, zoals jij. Mooi man, mijn velgen duren iets langer voordat ze klaar zijn. Spiegelkappen ga ik waarschijnlijk zaterdag ophalen en dan zet ik een foto erop als ze op me auto zitten en ook van me interieur.

Maar goed terug naar waar dit topic over gaat, de auto :P
De volgende stap is inderdaad dat er waarschijnlijk weer een AST verstelbare schroefset onder komt.
Andor
Be Mini
Be Mini

08 mei 2013, 16:02

''Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen'' :lol:

Mooie plannetjes man! Ik ben benieuwd naar de pics!
GreyCooperS
Forum Junky

08 mei 2013, 16:53

Ik kan natuurlijk niets anders zeggen met mn smurfen blauwe interieur, maar ik vindt het DIK :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Maichel
Be Mini
Be Mini

08 mei 2013, 20:37

Uiteraard is er niets mis met je mening geven.

Maar dan is er wel verschil tussen een mening geven of je mening "opleggen"

"Aparte keuze, maar persoonlijk zou ik het niet doen".... is een mening.

"Je kan beter bla bla bla" is je persoonlijke smaak aan een ander opleggen.

Wellicht niet zo bedoeld, maar het komt over alsof de ander verkeerd bezig is.
Ongeacht of die persoon überhaupt iets met die mening doet, komt het betweterig over.
Dus in dat geval geef ik geen commentaar omdat hij (of zij) de plannen wel tof vindt.

En ja sommige plannen zijn in je hoofd of op papier toffer dan in het echt....ach zo blijf je lekker hooby-en zeg ik maar.
DiabloPvA
Macciesluiter

09 mei 2013, 08:38

@ Peter: dat blauw vind ik echt geniaal staan in je auto. Wanneer zijn je velgen aan de beurt?

@ Maichel: ja heb je gelijk in. En gelukkig doet iedereen toch wel ze ding
DiabloPvA
Macciesluiter

09 mei 2013, 14:07

Voortgang spuitwerk:

Blanke lak zit er ook al op, nu laten drogen en uitharden en dan als het goed is zaterdag ophalen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”