Moeders' A1 staat momenteel bij de dealert, had nogal last van vocht aan de binnenkant. Tot bevroren matten aan toe.
Het bleek dat de voorruit niet goed gekit zat. Komt nu een hele nieuwe voorruit in...
Ja las het al op het Audiforum ;-) maar wel apartCannuccia schreef:Ah, lijkt me een goede reden dat er nog niets gebeurd is![]()
Moeders' A1 staat momenteel bij de dealert, had nogal last van vocht aan de binnenkant. Tot bevroren matten aan toe.
Het bleek dat de voorruit niet goed gekit zat. Komt nu een hele nieuwe voorruit in...
Geen idee eigenlijk en op de bank deed is +- 100 peekaasboris_brznjef schreef:heheh maar reden daarvoor was? Of hebben ze je dat niet verteld? Wat deed ie eigenlijk op de bank met de rollendag?Adriaan schreef:Het olieverbuik was nogal aan de hoge kantboris_brznjef schreef:nieuw motorblok? do tell.
Heb inmiddels mijn mening ook iets bijgesteld, want ik had audi altijd erg hoog zitten. Kwaliteit van de kleine tfsi motoren is zeer slecht, maar ik moet zeggen dat mijn dealer top gehandeld met deze reparatie en afhandeling.mushrop schreef:En dan zijn er nog steeds mensen die beweren dat de VAG producten van extreem hoge kwaliteit zijn![]()
Doe dat hok nou weg Adriaan en neem gewoon weer een echte auto.
Onze sponsors