Koenv R53 PW-> wieltjes
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks,
Vrijdag was super met een beetje een bittere nasmaak
.
3 Heerlijke stints van 50 minuten kunnen rijden, auto loopt goed, hield zich goed. Olie bleef keurig op temperatuur.
Kortom lekker mijn rondjes kunnen maken. Voor het gevoel steeds weer wat sneller. Steeds meer de grenzen opzoeken, maar wel met verstand want ik moet er ook nog mee naar huis
.
Laatste stint zeg ik tegen mijn schoonvader rij jij even een paar rondjes, weet je wat hij kan en ik vind het wel cool om hem te zien rijden. Hij heeft geen rondje vol mogen maken!!
In de Audi S, met koude banden een uitwijk manouvre en op het vuil terecht gekomen. Achterkant is uitgebroken en is vol in de grindbak terecht gekomen. De voorbumper heeft het niet mogen overleven alle ophangpunten zijn afgebroken, de rest wordt op dit moment na gekeken. Hij krijgt namelijk nu een APK
. APK zegt als de bumper maar goed vast zit
, ik ben benieuwd.
Hier even wat plaatjes:

Vrijdag was super met een beetje een bittere nasmaak

3 Heerlijke stints van 50 minuten kunnen rijden, auto loopt goed, hield zich goed. Olie bleef keurig op temperatuur.
Kortom lekker mijn rondjes kunnen maken. Voor het gevoel steeds weer wat sneller. Steeds meer de grenzen opzoeken, maar wel met verstand want ik moet er ook nog mee naar huis

Laatste stint zeg ik tegen mijn schoonvader rij jij even een paar rondjes, weet je wat hij kan en ik vind het wel cool om hem te zien rijden. Hij heeft geen rondje vol mogen maken!!
In de Audi S, met koude banden een uitwijk manouvre en op het vuil terecht gekomen. Achterkant is uitgebroken en is vol in de grindbak terecht gekomen. De voorbumper heeft het niet mogen overleven alle ophangpunten zijn afgebroken, de rest wordt op dit moment na gekeken. Hij krijgt namelijk nu een APK

Hier even wat plaatjes:

R53 MCS HB / Pepper White
- WimS
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie foto's weer.
Stiekem wel dik met die olieleidingen zo door je gril
Beter nieuws kan niet!Koenv schreef:Zeker weten Wim
Rob hij zat niet helemaal lekker vast merkte ik, dan maar eruit!
Wagen is net ook nog glansrijk door de APK gekomen en de schuiver heeft verder geen schade gemaakt![]()

Mooie foto's weer.
Stiekem wel dik met die olieleidingen zo door je gril

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke foto's koen lekker geblazen zie ik....zonde van de bumper
Koenv schreef:Zeker weten Wim
Rob hij zat niet helemaal lekker vast merkte ik, dan maar eruit!
Wagen is net ook nog glansrijk door de APK gekomen en de schuiver heeft verder geen schade gemaakt![]()
Dikke foto's koen lekker geblazen zie ik....zonde van de bumper

burn rubber not your soul

Onze sponsors