MCS SYR topic - Is er een LED achteruit unit voor R53
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja bij de dealer vragen ze al snel 500 voor draagarmrubbers omdat het subframe zakken moet 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
Het heeft me bij Roy €450 gekost alles bij elkaar (koelleiding exclusief à €118 bij de stealer )
De koelleiding leiding vervangen van condensor naar verdamper.
Airco afgevuld.
2 nieuwe achterste draagarmrubbers. ( auto is van 2002 dus kan een keer aan de beurt zijn )
Ander wiellager gemonteerd ( slotbout afgebroken dus sneller om ander wiellager te monteren )
De uitlaat rammelde soms aan de linkerkant ( steunen kwamen af en toe tegen elkaar
)
En natuurlijk het arbeidsloon.
Ik denk dat Roy daar een zeer nette prijs van heeft gemaakt. En het leuke ervan is dat hij dan ook overal foto's van maakt tijdens zijn reparatie.
Groet MCS
De koelleiding leiding vervangen van condensor naar verdamper.
Airco afgevuld.
2 nieuwe achterste draagarmrubbers. ( auto is van 2002 dus kan een keer aan de beurt zijn )
Ander wiellager gemonteerd ( slotbout afgebroken dus sneller om ander wiellager te monteren )
De uitlaat rammelde soms aan de linkerkant ( steunen kwamen af en toe tegen elkaar

En natuurlijk het arbeidsloon.
Ik denk dat Roy daar een zeer nette prijs van heeft gemaakt. En het leuke ervan is dat hij dan ook overal foto's van maakt tijdens zijn reparatie.
Groet MCS

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MCS
- Mod virus alert!
- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
Re: MCS SYR topic
Nu wil ik mijn achterunits vervangen door LED units. aangezien ik een pre-facelift model R53 heb vraag ik me af of ik er ook LED units kan inzetten van een facelift model. Of moet ik dan teveel gaan aanpssen zoals de achteruit verlichting met de mistlamp omdraaien?
Ik wil graag de smoke LED achterunits hebben!
De LED achterunits zijn voor de pre- facelift model R53 bijna ( of ik zoek niet genoeg ) niet aan te komen.
Wie kan me helpen!
Ik wil graag de smoke LED achterunits hebben!
De LED achterunits zijn voor de pre- facelift model R53 bijna ( of ik zoek niet genoeg ) niet aan te komen.
Wie kan me helpen!

Onze sponsors