Bart's R56 SSM, The end...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 19:11

Slaat kant nog wal. Ik ben heel vaak op de ring geweest en ken genoeg mensen die gewoon een rondje hebben gereden om het een keer mee te maken of voor de foto. En wat betreft de burnout kunnen ze hard maken dat, dat de schade heeft veroorzaakt? Jij legt de claim neer dus hun hebben een bewijslast nodig en dat is een filmpje op you tube waar je een burn out maakt en een toeristen foto op de ring echt niet genoeg. Ik zou het er niet bij laten zitten en ik weet dat het makkelijk gezegd is van de kantlijn maar het is werkelijk een bull verhaal en ze hebben idd aardig moeten hebben spitten :s
GreyCooperS
Forum Junky

17 mei 2013, 19:22

Ik zou Sjaak maar eens even een PM geven, dit gaat volgens mij nergens over....'u heeft hard gereden met uw Mini?...tja dan gaat die stuk en dat is u schuld" .... :s
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
PeterkePan
4 op een rij!
4 op een rij!

17 mei 2013, 19:27

voor je wat beslist of ergens op ingaat zou ik me mss toch eens wijs maken bij een advocaat... klingt mss stom maar kan wel erg helpen ...

veel suc6
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 19:38

Ik zou ook Sjaak even een PM sturen. Wat een kansloos verhaal zeg, ik weet iig wel bij welke dealer we uit de buurt moeten blijven.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 19:40

mushrop schreef:Ik zou ook Sjaak even een PM sturen. Wat een kansloos verhaal zeg, ik weet iig wel bij welke dealer we uit de buurt moeten blijven.
2x mij zullen ze er niet zien al is het alleen maar uit solidariteit
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 19:45

Met die padvinders doe ik ook geen zaken :?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 mei 2013, 20:24

Gaat dit over van Laarhoven?
Ik ken iemand die 6 jaar geleden al steeds met zijn MINI vanuit Eindhoven naar Keram Maastricht reed omdat hij nooit en te nimmer meer naar van Laarhoven wou gaan. Dit is echt triest als men dit op zo'n manier van zich af wil schuiven.
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 20:29

Hoe komen die lui aan die filmpjes dan ? zijn ze het inet aan het uitpluizen ofzo :?
Wordt steeds gekker :s
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 20:30

Uhu ben er klaar mee en ziek van.

Is ook de laatste keer geweest dat ik iets daar laat doen. Want zo komen ze er wel heel erg makkelijk onderuit. Maar ben bang dat ik er niets tegen kan doen. Want sta nu bekend als een straat/circuit racer. Ookal is t een filmpje van bijna 2 jaar oud... Maarja t is niet anders. Hopen dat t meevalt en niet te duur is. Zal maandag eens gaan kijken wat ik allemaal kan verkopen aan reserve onderdelen om wat geld vrij te maken.... :(
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 mei 2013, 20:31

Dus je mag het vermogen niet gebruiken dat in de auto zit?
Dit kunnen zij nooit hard maken. Staat nergens richting de klant beschreven hoe er gereden dient te worden.

Ik zou zoals andere al zeggen een advocaat nemen, eerst Sjaak ff vragen, want dit kan niet.

Gatverdamme wat triest dit.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 20:34

WimS schreef:Hoe komen die lui aan die filmpjes dan ? zijn ze het inet aan het uitpluizen ofzo :?
Wordt steeds gekker :s
Behoorlijk goed ja. Want die burn-out is van bijna 2 jaar terug. De handrem bochtjes op zand... Dusja ze hebben er werk van gemaakt ja. En dit is al zo lang geleden dat ik hier helemaal niet meer over na gedacht heb dat dit nog ergens in de donkere duistere hoekjes van het interweb stond..
Afbeelding

Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 20:47

Voor wat betreft verdere stappen. Dinsdag weet ik meer over de schade. En hopelijk zijn m. Ouders tegen die tijd ook een beetje afgekoeld. Want die zaten ook naar mijn filmpjes te kijken en zijn compleet overdonderd door de garage. Dusja gaat een leuk weekend worden dit...
Afbeelding

Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 mei 2013, 20:56

Geen woorden voor... echt niet

Als ik je kan helpen met reparaties... Roep maar, ik kom je graag (GRATIS) helpen
ClubmanCooperS
Enthousiast
Enthousiast

17 mei 2013, 21:19

Raj schreef:Geen woorden voor... echt niet

Als ik je kan helpen met reparaties... Roep maar, ik kom je graag (GRATIS) helpen
Hoi Raj, super solidair! Echt tof van je. en Bart: aan die filmpje is niets af te leiden dat de auto niet juist werd gebruikt. Het bewijs is zo dun als een vloeipapiertje. Ik zou ook inderdaad de zaak eens voorleggen bij een advocaat. ik zag een naam voorbij komen een paar postings terug. Waarschijnlijk leer je in een uurtje 100 keer meer dan je nu weet! Succes kerel!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2013, 21:52

Hier kunnen ze echt niet mee wegkomen. Ze zoeken een stok om mee te slaan, dat is natuurlijk niet voor niks. Vooral niet opgeven, want dit is zeker wel te winnen.. Wellicht via MINI Nederland spelen?
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”