Dave's Turbo R53 Project
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In navolging van Berthil en GreyCooperS bij mij ook de stupid-mod!
Mijn Xenons gaan weg en er komt een setje Facelift Halogeen in.
Die gaan tzt wel gejoeyd worden natuurlijk meegspoten koplampringen.
Bij mij is de keuze gemaakt, net zoals bij Berthil om de MINI eens te gaan laten afvallen. De flex gaat dus binnenkort ook in de kofferklep, motorklep, deuren en carosserie om overbodig gewicht te verwijderen. Ook gaat de dempende isolatie eruit. Het panoramadak wordt vervangen door een eendelige lexaan plaat en de Rota Grids maken plaats voor de llichtere Rota's (wel in dezelfde maat). De draagarmen van de R56 liggen ook klaar
Met de rechte uitlaat van MINIgarage, en geen accubak gaan er ook weer wat KG's weg.
Mijn taroxen gaan richting Franklyn, en in de plaats daarvan komen er 8 Pots K-Sports op die blauw gespoten worden. Daar zal niet veel gewicht op worden gewonnen, eerlijk gezegd denk ik dat er zelfs gewicht bij komt. Maar dat maakt niet uit. Dikke remmen zijn ook leuk
Mijn Xenons gaan weg en er komt een setje Facelift Halogeen in.
Die gaan tzt wel gejoeyd worden natuurlijk meegspoten koplampringen.
Bij mij is de keuze gemaakt, net zoals bij Berthil om de MINI eens te gaan laten afvallen. De flex gaat dus binnenkort ook in de kofferklep, motorklep, deuren en carosserie om overbodig gewicht te verwijderen. Ook gaat de dempende isolatie eruit. Het panoramadak wordt vervangen door een eendelige lexaan plaat en de Rota Grids maken plaats voor de llichtere Rota's (wel in dezelfde maat). De draagarmen van de R56 liggen ook klaar

Mijn taroxen gaan richting Franklyn, en in de plaats daarvan komen er 8 Pots K-Sports op die blauw gespoten worden. Daar zal niet veel gewicht op worden gewonnen, eerlijk gezegd denk ik dat er zelfs gewicht bij komt. Maar dat maakt niet uit. Dikke remmen zijn ook leuk

Laatst gewijzigd door Anonymous op 03 jun 2013, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van 6 grote zuigers, naar 8 kleinere? Betere dosering
Grotere en dikkere schijf? Betere koeling
Grotere blokken? Meer effectief remoppervlak
Plus dat het wiel beter gevuld is, waarom schroeft men Porsche remmen op een MINI? Omdat het kan
En, ik wissel graag af, probeer eens wat nieuws, en denk eens buiten de doos.
Care to explain? Die remmen worden echt ontzettend goed ontvangen in de MINI-wereldbiermagnaat schreef:Tarox eraf K-sport erop? In welke wereld is dat een goed idee?
Van 6 grote zuigers, naar 8 kleinere? Betere dosering
Grotere en dikkere schijf? Betere koeling
Grotere blokken? Meer effectief remoppervlak
Plus dat het wiel beter gevuld is, waarom schroeft men Porsche remmen op een MINI? Omdat het kan
En, ik wissel graag af, probeer eens wat nieuws, en denk eens buiten de doos.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
LekkahDaveke-Orranje schreef:Dicht tegen de velg aan gok ik zofranklyn85 schreef:Ben benieuwd hoe Ze staan die 8 potters

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou je dan gewoon niet is ff opschieten met monterenRaj schreef:Zoals bij mij waar ze al n half jaar op de plank liggen..franklyn85 schreef:LekkahDaveke-Orranje schreef:
Dicht tegen de velg aan gok ik zo

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Nice die k-sport, wanneer krijg je ze?
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
zitten ze er al onderDaveke-Orranje schreef:Overmorgenwall-e schreef:Nice die k-sport, wanneer krijg je ze?

Onze sponsors