P5ycH0's R56 AB fJCW
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren ben ik in een fuik gereden op Schiphol RDW, Douane Kmar alle toeters en bellen. Ze vonden de auto erg interresant die zien we niet veel mr. was het commentaar. Terwijl ze bezig waren begon ik hem toch wel even te knijpen me uitlaat jouw velgen verhaal. Maar ik dacht gewoon op een afstandje kijken. Ik stond aan de zijkant even met een jongen van de Kmar/HRB te raten waar ik wel eens mee samenwerk. En ja hoor daar kwam de rolmaat, voorzichtig vroeg ik aan die jongen wat gaan ze nou doen?
Oooh zei hij niets speciaals je velgen staan gelijk aan je kasten ze gaan even kijken of ze niet uitsteken. Nou dat was minimaal dus dat was geen probleem volgens de mr van het RDW netjes hoor zei hij keurig binnen de maximale maten. Ooh zei ik tegen de collega van de Kmar gaan ze dan ook de spoorbreedte meten?
Nee jo ben je gek als ze niet uitsteken is dat altijd goed
Fijne avond mr. geniet maar van je leuke auto. Pffffffff ja bedankt mensen tot ziens he

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo jij hebt het warm gehad zo net voor de vakantie.... zaten ze niet te zeuren dat hij in 4x4 modus staat... Meneer uw auto staat te hoog... 

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors