ik vindt het een geslaagde wrap en altijd gemakkelijk af te halen als ge moe zijt.
staat echt dik op een r53 in camo style.
Raj's *new colour* - new look - new upgrades
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Superdik gozer! Echt heel tof 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Koemouflage, ziet er te gek uit zeg
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt iedereen voor de complimenten!
Hoop dat ik vandaag meer foto's krijg van Andor!
Zal jullie anders ook wel even amuseren met de making of foto's als jullie dat willen?
@Bartje, haha je kan me altijd bellen voor n gratis limburgs gesprek
@Daiel, hmmzz ja.. MAC eindhoven meet?
Diep van binnen blijft die 'onze groene' hahaMrSmith schreef:Raj!
Is dat jouw groene?
Ziet er dik uit zo!
xje weer wat anders en maakt je mini nog unieker dan dat ie al was..
props voor het werk!

Bedankt iedereen voor de complimenten!
Hoop dat ik vandaag meer foto's krijg van Andor!
Zal jullie anders ook wel even amuseren met de making of foto's als jullie dat willen?
@Bartje, haha je kan me altijd bellen voor n gratis limburgs gesprek

@Daiel, hmmzz ja.. MAC eindhoven meet?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je bent lekker bezig zo.
Meestal is urban camo met zwart, grijs en donkerblauw. Je moet lekker je eigen ding ervan maken.
Meestal is urban camo met zwart, grijs en donkerblauw. Je moet lekker je eigen ding ervan maken.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren (25e),
Zijn wel (pas) 4 sites geupload: http://www.ringportal.nl/fotografie
Elke keer als ik een witte mini tegenkom is het die witte R56 JCW haha.
Jammer helaas, volgende keer meer rondjes (als alles heel blijft)
Verhaal:
We waren eerst bij de Höhe Acht even kijken om wat ring-fever te krijgen.
Toen wou ik gaan dus rij de parkeerplaats af en hoor dat er al iets niet goed zit/raar klinkt. (tractor geluid)
En toch maar eens gestopt en onder de auto gaan kijken.
JOY! het kwam van de uitlaat....
Maar het flut* gepakt en hem eens omhoog gezweept:
Resultaat:
Mijn DE-CAT helemaal langs zn lasnaad gescheurd en over.

Toen vriendje Rob gebeld (RobClubman) met de vraag of die me nummers van garages kon door-smsen in de buurt van Adenau.
Eerste bedrijf nam niet op, 2e bedrijf had ik een vrouw aan de lijn die geen Engels kon. Dus op mijn beste Duits uitgelegd wat er was en ik kon om 13:00 terecht
!
Adres had Rob me nog doorgesmsd (geen plaatsnaam) dus wij naar de straat gereden... Niks daar??
Nagevraagd daar en niemand wist iets van een bedrijf. Blijkbaar was er nog een ander plaatsje Adenau: NIEDER-adenau.
Dan maar daarnaartoe gereden (de straatnaam was daar ook...)
Guess what: WEER fout!
Toen maar aangebeld bij willekeurig huis met de vraag of ze internet hadden want ik kreeg t niet meer geregeld haha.
Puntje bij paaltje:
Na een lange zoektocht de garage gevonden!!!...
Was die dicht...
Maar eens achterom gelopen en daar was een omatje een tafel aan het poetsen. (Het was een 'iewat oudere' Toyota garage)
Even gevraagd aan mevrouw en we zaten goed!
Het bedrijf was eigenlijk dicht op zaterdag maar ze wouden me graag helpen!!
Super lief (Heb de opa/lasmeneer zelfs nog geknuffeld haha)

Alles gemaakt en we konden eindelijk ringen! (Foto's to be conteniued)
Hahaspeedy schreef:dat is zonde ja .....
denk je bij jezelf ff 1 rondje voor de foto en dan zien ze je niet![]()
welke datum ben je geweest ? goed gezocht ?
heeft camouflage toch geholpen

Gisteren (25e),
Zijn wel (pas) 4 sites geupload: http://www.ringportal.nl/fotografie
Elke keer als ik een witte mini tegenkom is het die witte R56 JCW haha.
Jammer helaas, volgende keer meer rondjes (als alles heel blijft)
Verhaal:
We waren eerst bij de Höhe Acht even kijken om wat ring-fever te krijgen.
Toen wou ik gaan dus rij de parkeerplaats af en hoor dat er al iets niet goed zit/raar klinkt. (tractor geluid)
En toch maar eens gestopt en onder de auto gaan kijken.
JOY! het kwam van de uitlaat....
Maar het flut* gepakt en hem eens omhoog gezweept:
Resultaat:
Mijn DE-CAT helemaal langs zn lasnaad gescheurd en over.

Toen vriendje Rob gebeld (RobClubman) met de vraag of die me nummers van garages kon door-smsen in de buurt van Adenau.
Eerste bedrijf nam niet op, 2e bedrijf had ik een vrouw aan de lijn die geen Engels kon. Dus op mijn beste Duits uitgelegd wat er was en ik kon om 13:00 terecht

Adres had Rob me nog doorgesmsd (geen plaatsnaam) dus wij naar de straat gereden... Niks daar??
Nagevraagd daar en niemand wist iets van een bedrijf. Blijkbaar was er nog een ander plaatsje Adenau: NIEDER-adenau.
Dan maar daarnaartoe gereden (de straatnaam was daar ook...)
Guess what: WEER fout!
Toen maar aangebeld bij willekeurig huis met de vraag of ze internet hadden want ik kreeg t niet meer geregeld haha.
Puntje bij paaltje:
Na een lange zoektocht de garage gevonden!!!...
Was die dicht...
Maar eens achterom gelopen en daar was een omatje een tafel aan het poetsen. (Het was een 'iewat oudere' Toyota garage)
Even gevraagd aan mevrouw en we zaten goed!
Het bedrijf was eigenlijk dicht op zaterdag maar ze wouden me graag helpen!!
Super lief (Heb de opa/lasmeneer zelfs nog geknuffeld haha)

Alles gemaakt en we konden eindelijk ringen! (Foto's to be conteniued)
Onze sponsors