Verleden week een ruil beklonken met jawel:
MISTERMAN ofwel Chris van Beers
Om mijn Xenon lampen te ruilen voor zijn Halogeen lampen omdat ook ik de stupid-mod wou doen. Mijn lampen opgestuurd, geld ontvangen en twee dagen geleden de lampen van Chris in mijn auto geschroefd, bleef er eentje naar de weg schijnen.
Gisteren tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een kapotte lamp heb gekregen! Dit gemeld en gezegd dat ik de lampen terug wou sturen en het geld terug wou storten omdat ik met een kapotte koplamp natuurlijk niks kan.
Zegt meneer doodleuk, ik heb een functionerende lamp opgestuurd, succes. Hij stuurt de lampen niet terug. Gisteravond de betreffende lamp open gemaakt en is er gewoon binnenin die lamp een ophangpunt afgebroken. Alsof de TNT dat gedaan heeft. Ik geloof niet dat door transport een ophangpunt IN een lamp kapot gaan, sowieso niet iets wat normaal hoort te scharnieren.
Lekker, zo wordt er tegenwoordig met elkaar omgegaan dus als je een ruil doet op basis van goed vertrouwen. En dan nu ook glashard niet meer reageren op berichten. Fijne zaak.. Fijne zaak
Dave's Turbo R53 Project
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ophang punt in de lamp gaat niet kapot met transport als ze normaal verpakt waren (ophangpunt buitenkant gebeurt wel af en toe)
Zou natuurlijk wel kunnen dat hij het niet door had maar dan is het wel zo netjes om er gewoon samen uit te komen hoe of wat.
niet echt netjes om dan niet meer te reageren want gaat toch niet om een wereld bedrag lijkt mij
Zou natuurlijk wel kunnen dat hij het niet door had maar dan is het wel zo netjes om er gewoon samen uit te komen hoe of wat.
niet echt netjes om dan niet meer te reageren want gaat toch niet om een wereld bedrag lijkt mij

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beetje jammer dit idd...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op MP kun je verwachten dat de goederen niet in de staat zijn waarin het aangeprijst word, maar hier..
Je zou toch juist hier op t forum verwachten dat er duidelijkheid is over de staat van de goederen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen.
Je zou toch juist hier op t forum verwachten dat er duidelijkheid is over de staat van de goederen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wij allemaal dan jef........(te goed van vertrouwen)JJJJ schreef:Op MP kun je verwachten dat de goederen niet in de staat zijn waarin het aangeprijst word, maar hier..
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt me ook dat je dit soort dingen gewoon netjes onderling oplost. Erg jammer dat er geen gehoor gegeven wordt door hem. Hopelijk wordt het alsnog opgelost.
MINI Dubman '07 PureSilver

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Buzzzz
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Heel jammer inderdaad.
en even wat anders naar wat voor lampen ben je op zoek. want ik zit zelf te denken aan andere misschien heb ik de goede voor je. Laat maar wat horen als je interesse hebt mocht je naar die van mij opzoek zijn.
succes
en even wat anders naar wat voor lampen ben je op zoek. want ik zit zelf te denken aan andere misschien heb ik de goede voor je. Laat maar wat horen als je interesse hebt mocht je naar die van mij opzoek zijn.
succes
Mini Mayfair 1991 ~ Mini Cooper 2004 ~ Mini ... Clubman [Coming Soon?]
Onze sponsors