Dubman=verkocht

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 18:36

Oeh, dat is wel errug vet! 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 19:37

Thnx man.

Ik heb nog even lopen klooien en ik heb dat kunststof buisje uit de OEM pookknop gekregen, maar wat een geklooi was dat zeg. Denk echt serieus dat die pookknop het sterkste onderdeel van die hele MINI is. Maar hij gaf uiteindelijk de strijd op met dit als resultaat:

Afbeelding

Goed, dat buisje weer gemodificeerd met de Dremel en voilà, de rode
bal zit weer netjes OEM-stijl op z'n plek. Fijn om te winnen van je pookknop :mrgreen:

Goed; zo ziet het er nu uit. Op de foto zie je mss geen verschil, in het eggie weldegelijk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Om aan te geven hoe f*cking stevig die OEM bal in elkaar zit....dit is er over van m'n beitel:

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 19:42

:shock:
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 19:45

En dat was zeker geen beitel van de Action? :mrgreen:

Schakelt ie ook anders nu, met een zwaardere pookknop?
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 19:52

Rob schakelt nu met twee handjes..
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 19:55

Was idd wel een cheap ass beitel, maar dan nog...

In de OEM knop zit een behoorlijk zware metalen ring, dus qua gewicht doet het niet zoveel. Heb er ook nog niet mee gereden, ben pas net klaar. Kids gelijk in bed gedaan en nu net de spulletjes weer opgeruimd. Mss ga ik zo nog even sturen..

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Nix
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mei 2013, 21:38

Geweldig, en ook helemaal niet duur :-)
Heb gelijk maar ook besteld, 8-ball omdat ik voor all-black ga en de nr 6. omdat ik groen eigenlijk ook wel mooi vindt.
maus105
Bonkey

01 jun 2013, 18:09

Tijdje niet rond gekeken hier, maar dikke clubbie! En al weer te koop zie ik :lol: . Op naar het volgende project.

Die biljartbal is wel geniaal 8)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2013, 18:12

Arme OEm knop :mrgreen: Hoef je bij die poolbal niet te probeeren denk :lol:ziet er top uit Rob. Nu de buitenkant nog even poetsen he :()
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2013, 18:27

Thans guys

@maurice; te koop jah, maar alleen hier op 't forum hoor, heb er helemaal geen haast mee en hij bevalt me nog veel te goed om 'm weg te geven. Dus voorlopig rij ik er lekker mee door en mid gewoon lekker verder.

@casper: ik moet nog maar kijken of me dat lukt voordat je terugkomt! :lol:

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2013, 18:50

Zo, vandaag lekker bezig geweest. Gewassen, gefoamd, gekleit, weer gewassen, geDAPt en in de wax. Wat een kolereklus zeg, maar het moest wel echt weer een keer. Terwijl ik daar druk mee was heeft Os "even" m'n S dop erop geknutseld. Heb zowel een chroom als een hulkdop. Eerst maar de Hulk erop gezet...

Goed, plaatjes:

Spulletjes

Afbeelding

Foamen:

Afbeelding

Knutselsmurf:

Afbeelding
Afbeelding

Resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Zo, en nou ben ik er eerst weer helemaal klaar mee. Binnenkant nog wel even een keertje doen maar eerst volgende week vrijdag even een weekje naar Italië met m'n MINI vriendjes..

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2013, 19:13

Zo die staat weer helemaal mooi te shinen in het zonnetje! Ik vind de tankdop leuk staan. Subtiel, maar toch een groen accentje :icon_top:

Aan alle reisgenoten: Have fun volgende week in Italië! :zon
CHRIS_GiX
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2013, 19:19

Ziet er echt geweldig uit Rob. ben blij dat je het groene toch genomen hebt ipv al die andere kleuren die de revue passeerde.
Ook de koplamp ringen kan ik nu goed zien en ze staan zeer goed. Zeer mooi zelfs. Heb nog een pookhoes met rood stiksel (uit mijn clubman JCW), past ie mooi bij je stuur. Breng hem wel eens mee voor je.
Groetjes, Chris
GreyCooperS
Forum Junky

06 jun 2013, 19:46

Goed bezig mannen!

Echt een dikke kar geworden zo...ik weet wie het zegt en ook tegen wie ik het zeg, maar....hou deze nog maar even! 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag

Terug naar “Show your ride”