Dave's Turbo R53 Project
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Deluxe Italian 
Krentenbollen eet ik ook
Ik gooi nooit zakjes uit het raam
Zeker niet als Sander achter me rijdt
Zojuist die stofkappen er achteruit gehaald en eens een stuk gaan rijden.
- geen aanlopende geluiden meer
- remt ZWAAR goed nu, vele malen beter dan gisteren na het inremmen. Ontzettend veel remkracht die ook makkelijk te verdelen is.
- het stuurt alsof het vanzelf gaat, bochtensnelheid is veel hoger dan voorheen. Je voelt dat het onderstel een hele upgrade is qua kwaliteit. Het is erg hard en stug, maar daarentegen stuurt het wel heerlijk!
Zin in de uitlaat!!
Krentenbollen eet ik ook
Ik gooi nooit zakjes uit het raam
Zeker niet als Sander achter me rijdt
Zojuist die stofkappen er achteruit gehaald en eens een stuk gaan rijden.
- geen aanlopende geluiden meer
- remt ZWAAR goed nu, vele malen beter dan gisteren na het inremmen. Ontzettend veel remkracht die ook makkelijk te verdelen is.
- het stuurt alsof het vanzelf gaat, bochtensnelheid is veel hoger dan voorheen. Je voelt dat het onderstel een hele upgrade is qua kwaliteit. Het is erg hard en stug, maar daarentegen stuurt het wel heerlijk!
Zin in de uitlaat!!
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Ik zeg ook niet dat ik comfort nodig heb.. De passagiers klagen alleen
Jaja, je gaat maar een keer een blokje mee rond, praten we dan nog eensmarcel700 schreef:Man the f**k up !Daveke-Orranje schreef: Stuurt ontzettend strak maar is echt niet te geloven stug. Comfort 0.
Ik zeg ook niet dat ik comfort nodig heb.. De passagiers klagen alleen
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
en nu moet onze belgische vriend Tom even met een fijne opmerking komenmarcel700 schreef:Weet bijna zeker dat de mijne stugger is dan die van uDaveke-Orranje schreef:Jaja, je gaat maar een keer een blokje mee rond, praten we dan nog eensmarcel700 schreef:
Man the f**k up !
Ik zeg ook niet dat ik comfort nodig heb.. De passagiers klagen alleen![]()
Onze sponsors