Paul's MB MINI Cooper Coupe: Schroefset pg. 16
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
-
Ri
Bericht
Er wordt immers niet om je mening gevraag, en het is niet leuk voor degene die hier vol trots een nieuwe mod laat zien
Oh ja, ik vind het erg gaaf staan Paul !!
In het echt nog mooier dan op de foto
Als je het niks vind zeg dan gewoon ook niks.Clubhouse schreef:idem ditoajede schreef:nopespeedy schreef:denk dat ik de enige ben met een andere mening
Er wordt immers niet om je mening gevraag, en het is niet leuk voor degene die hier vol trots een nieuwe mod laat zien

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het overigens erg gaaf staan! Voordeel van zwart is dat je met elke kleur wegkomt
Nou als dat nog niet meer mag... Ik vind het persoonlijk maar niks als het altijd maar louter positief is en immer complimenten geven is. Iedereen heeft toch een andere mening, mits die netjes wordt neergezet, moet dat toch gewoon kunnen? Juist die personen die ook af en toe eens durven te zeggen wat ze wel mooi vinden of juist niet, heb ik liever dan diegenen die altijd alles maar prachtig vinden.Rini schreef:Als je het niks vind zeg dan gewoon ook niks.Clubhouse schreef:idem ditoajede schreef:
nope
Er wordt immers niet om je mening gevraag, en het is niet leuk voor degene die hier vol trots een nieuwe mod laat zien![]()
Ik vind het overigens erg gaaf staan! Voordeel van zwart is dat je met elke kleur wegkomt

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijk moet je gewoon je mening geven, niet iedereen hoeft alles mooi te vinden. Ik ben persoonlijk altijd erg blij als mensen de dingen die ik doe niet mooi vinden, want ik hou er niet van om met de rest mee te lopen. Ieder z'n ding, ik doe gewoon mijn ding.
Zwarte wielen zijn ook maar zo....uhm...zwart hé

Zwarte wielen zijn ook maar zo....uhm...zwart hé

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is een forum en daar zit je op om commentaar te geven, positief maar kan ook negatief zijn.
Wanneer je een topic aanmaakt verwacht je dat mede leden erop reageren toch? En ieder zijn smaak, dus als het iemand niet bevalt of iets mag die persoon dat neerzetten. Lijkt me heel normaal en krijg je niks van hoor.
Wat een onzin!Rini schreef:Als je het niks vind zeg dan gewoon ook niks.Clubhouse schreef:idem ditoajede schreef:
nope
Er wordt immers niet om je mening gevraag, en het is niet leuk voor degene die hier vol trots een nieuwe mod laat zien![]()
Dit is een forum en daar zit je op om commentaar te geven, positief maar kan ook negatief zijn.
Wanneer je een topic aanmaakt verwacht je dat mede leden erop reageren toch? En ieder zijn smaak, dus als het iemand niet bevalt of iets mag die persoon dat neerzetten. Lijkt me heel normaal en krijg je niks van hoor.

Onze sponsors