Chris_GP2 & Clubman JCW Verkoop
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ringen idd in kleur Chris, heb het ook net weer laten doen en staat zoveel strakker.
Heb je er eigenlijk ook spacers opzitten? Ze vallen achter namelijk wel heel mooi in je wielkast zeg.
Heb je er eigenlijk ook spacers opzitten? Ze vallen achter namelijk wel heel mooi in je wielkast zeg.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!
Bericht
Achteraan zitten er 12mm spacers onder, net zoals vooraan hoor. de 16mm kregen we er niet onder, maar heb nu een afspraak aangevraagd om mijn kasten te laten uitrollen. Als ik nog spuitwerk heb laat ik de ringen mee spuiten. heb toch een set op overschot. ook moeten er nog elementen onder de motorkap gespoten worden, zal het combineren.
En zo blijven we bezig hé Rob. Ga je vrijdag naar Eindhoven?
En zo blijven we bezig hé Rob. Ga je vrijdag naar Eindhoven?
mushrop schreef:Ringen idd in kleur Chris, heb het ook net weer laten doen en staat zoveel strakker.
- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!
Bericht
Dan moet ik me wel verontschuldigen voor mijn onbeschoft gedrag hoor. heb je niet gezien of gemerkt.
Was jij met een mini? Schandalig zeg...
Ragnar schreef:Zo staat er netjes bij!!![]()
achterkant carbon doet hem erg goed.
btw haalde jij mij rond antwerpen vrijdag 31ste in?? dacht het namelijk wel?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
JIP! was met de mini. zwarte dakkoffer erop.. op weg naar vakantie..
had de kleine slappend aan boord. anders had ik wel ff de achtervolging in gezet om te zwaaien.

CHRIS_GiX schreef:Dan moet ik me wel verontschuldigen voor mijn onbeschoft gedrag hoor. heb je niet gezien of gemerkt.
Ragnar schreef:Zo staat er netjes bij!!![]()
achterkant carbon doet hem erg goed.
btw haalde jij mij rond antwerpen vrijdag 31ste in?? dacht het namelijk wel?

Onze sponsors