HAllo!
Per toeval erachter gekomen dat als je op de afstandsbediening de wagen opent en die knop langer inhoudt, dan beide ramen zakken links en rechts.
Heb het niet voor elkaar gekregen om dmv sluitknop op afstandsbediening de ramen weer omhoog te laten gaan.
Is dit uberhaupt mogelijk? Snap het nut er niet zo van dat je ze alleen kunt openen via afstandsbediening...
Comfortsluiting ook omhoog mogelijk?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is voor de veiligheid dat sluiten niet mogelijk is
als je de sleutel in het portierslot steekt en een aantal seconden naar rechts houd dan sluit alles weer en hoef je niet in de auto te gaan zitten en contact aan enz als je een raampje open hebt staan.
ramen dicht met afstand bediening kan bij een r56 wel geprogrammeerd worden maar weet niet zeker of het bij een r53 ook kan
stuur Robert ff een pm met je vraag want die kan programmeren en die weet ook of het kan

als je de sleutel in het portierslot steekt en een aantal seconden naar rechts houd dan sluit alles weer en hoef je niet in de auto te gaan zitten en contact aan enz als je een raampje open hebt staan.
ramen dicht met afstand bediening kan bij een r56 wel geprogrammeerd worden maar weet niet zeker of het bij een r53 ook kan

stuur Robert ff een pm met je vraag want die kan programmeren en die weet ook of het kan

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik lees net dat het wel mogelijk is voor een r53
lees dit topic maar even door.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=

lees dit topic maar even door.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
- Richard030
- Bijna verslaafd
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is mij ook niet gelukt bij m'n eigen R50. Openen zowel via afstandsbediening als deurslot, sluiten alleen via het deurslot.
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Ok, dus met juiste software en hardware moet het lukken.
Iemand in de buurt van Tilburg toevallig?
Iemand in de buurt van Tilburg toevallig?

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
D'r schijnt een verschil te zitten in de programmering van de BC-module bij wel/geen schuifdak. Bij een aantal R50-series heb ik al eens een poging gedaan voor comfortsluiting, helaas niet gelukt. Maar....dat waren allemaal R50's mét een schuifdak. Ik heb vanuit een Tsjechische MINI-club nog wel een paar hints gehad om te proberen. Alleen nog geen mogelijkheid gehad om die uit te proberen op een R50. (Weinig tijd, en geen R50 tot m'n beschikking.) Maar kunnen zeker nog wel eens een poginkje wagen op een MINI-meet ergens...
De R56-series geven trouwens totaal geen probleem voor comfortsluiting.
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Kan wel een poging wagen op mijn R50 (zonder schuifdak) op een meeting een keer?
Robert schreef:D'r schijnt een verschil te zitten in de programmering van de BC-module bij wel/geen schuifdak. Bij een aantal R50-series heb ik al eens een poging gedaan voor comfortsluiting, helaas niet gelukt. Maar....dat waren allemaal R50's mét een schuifdak. Ik heb vanuit een Tsjechische MINI-club nog wel een paar hints gehad om te proberen. Alleen nog geen mogelijkheid gehad om die uit te proberen op een R50. (Weinig tijd, en geen R50 tot m'n beschikking.) Maar kunnen zeker nog wel eens een poginkje wagen op een MINI-meet ergens...
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Ik wil met alle plezier nog wel een paar pogingen doen op R50-series; zowel MINI's met, als zonder, schuifdak.
Wellicht helpen de tips die ik vanuit Tsjechië heb gekregen. Nog steeds geen belofte dat het ook daadwerkelijk gaat lukken, maar wellicht wel een stapje dichterbij.Ronsworld schreef:JammerMattK schreef:Werkt nietMrSmith schreef:Werkt het op een R53 met schuifdak? Mag je wel uitproberen op die van mij![]()
Anders was er nog wel een vrijwilliger..
Ik wil met alle plezier nog wel een paar pogingen doen op R50-series; zowel MINI's met, als zonder, schuifdak.
Onze sponsors