MINI R56 Cooper BRG (Nieuwe velg!)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 12:42

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik iets in dit topic heb geschreven. Dat komt doordat er niet echt aan gemod wordt en we er lekker mee rond rijden en er van genieten. Hij doet het echt goed en we hebben er inmiddels al 15000 probleemloze kilometers mee gereden sinds we hem hebben (juli 2012). Dit lijkt misschien niet zo veel, maar als auto voor der bij toch nog aardig wat vind ik zelf :D

Dit duurde echter tot vanochtend :( De MINI werd namelijk in deze staat aangetroffen

Afbeelding

Afbeelding

Een of andere @#$#$%@! vond het blijkbaar nodig om de MINI (BMW er naast trouwens ook) onder te spuiten met graffiti :klap Hier kan ik echt boos om worden vooral, omdat je niet weet wie het gedaan heeft en diegene ook nooit gevonden gaat worden.... Geluk bij een ongeluk is wel dat het niet over de hele auto zit en het er waarschijnlijk redelijk makkelijk af te halen valt, maar je moet gewoon van andermans spullen afblijven! Morgen maar eens met de verzekering overleggen en dan maar weer snel op laten knappen!

Tot slot nog een paar foto's van de MINI in goede staat tijdens de ritjes van afgelopen tijd

Afbeelding
Smudde Rally/Tukkertocht

Afbeelding
Maasrit

Afbeelding
Maasrit
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 jun 2013, 12:44

pff wat een hufters! schrik je wel ff zeg :shock:
makkelijk te verwijderen dus ?
Anto
Be Mini
Be Mini

09 jun 2013, 12:47

>:(

das balen zoiets , hopelijk krijg je het vlot eraf ( licht met klei behandelen ?)
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 12:49

Heb er geen verstand van, maar dat hoorde ik. Vooralsnog maar niks aan gedaan. Eerst maar eens overleggen met de verzekering en kijken wat die er van zeggen, anders wordt het misschien alleen maar erger?
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2013, 12:53

WTF :S Is dit een nieuwe trend?

Al gekeken of er ook graffiti tags in de buurt staan in dezelfde kleur? Meestal weet de buurtagent wel wie daar dan achter zitten... je hebt er niks aan want geen heterdaad maar dit slaat helemaal nergens op.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 jun 2013, 12:57

kimi100 schreef:Heb er geen verstand van, maar dat hoorde ik. Vooralsnog maar niks aan gedaan. Eerst maar eens overleggen met de verzekering en kijken wat die er van zeggen, anders wordt het misschien alleen maar erger?
nou ik hem wel is spuitnevel van de remklauwen op de auto gehad en was ook te verwijderen maar dat was op lak en niet op striping en kunstof koplampglas.
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 jun 2013, 13:11

Wat een kl@@tzakken zeg. Vulles ! :evil:

Ik hoop dat het er af te krijgen is .
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 13:15

Echt weer zo'n trieste actie :(
Sterkte met de afhandeling .
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 13:16

wheeler schreef:Al gekeken of er ook graffiti tags in de buurt staan in dezelfde kleur? Meestal weet de buurtagent wel wie daar dan achter zitten... je hebt er niks aan want geen heterdaad maar dit slaat helemaal nergens op.
Nou ik heb wel het vermoeden dat ze doelbewust deze auto's hebben uitgekozen. Wij wonen namelijk in een nieuwbouw wijk en om ons heen staan nog niet zo veel huizen waardoor het makkelijker is. Ook is het in de rest van de straat (waar meer huizen staan) nergens gebeurd. En wat eigenlijk nog het mafst is, is dat het alleen op deze auto's is gebeurd. Naast de MINI en BMW stond namelijk nog een Renault Espace en daar zit, gelukkig, niks op. Dan moet wel specifiek voor deze auto's zijn gegaan :s

En dan te bedenken dat de MINI normaliter altijd op de oprit staat >:(
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 13:50

Lekker dan... :(

Mooi moment voor destripen en deze mod (als de verzekering toch uitkeert).
Maichel
Be Mini
Be Mini

09 jun 2013, 15:02

Wat een klote streek, al is het redelijk gemakkelijk op te lossen.
Maar je schrikt wel als je je trots zo ziet staan.

Koplamp wordt echt niet vervangen, die wordt gewoon gepolijst.
heel waarschijnlijk wordt de striping wel vervangen want die beschadigd met poetsen denk ik.
Al kunnen ze veel op dat gebied tegenwoordig, maar koplamp(en) vervangen lijkt me sterk.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 15:07

Lekker triest zeg... :evil:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
sukijohn
One wheel wonder
One wheel wonder

09 jun 2013, 15:39

Als je dit ziet, dan zou je toch willen dat je ze in de knuisten kreeg.
Hoewel dit achterlijk volk natuurlijk wel bij wet beschermd is, want oh weh als je een vinger (lees vuist) naar zo iemand uitsteekt, dan ben je in ons kikkerlandje de lul.

Ik heb er geen woorden voor.

In ieder geval hoop ik dat het voor je snel en zonder kosten verholpen kan worden.

Groet, (Suki) john die walgt van zulke daden.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

09 jun 2013, 20:27

Succes met de afhandeling met de verzekering... zulke lui wil je niet in je handen krijgen...
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 20:47

Man, wat triest dit. Als je al met graffiti op andermans eigendom wilt prutsen maak er dan in elk geval iets kunstigs van.. puur vandalisme dit.

Toch blijf je hopen dat je zo'n figuur eens op heterdaad betrapt..

Terug naar “Show your ride”