Mooie kar Sjaak!
Leuk ook dat de PS naar je Pa gaat, kan je blijven genieten van beide Mini's.
Shag's Dark Silver R53
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Hij is echt gaaf !! Sjaak , heel veel plezier ermee .
En leuk dat de pure silver waarschijnlijk in de familie blijft .
Hoop hem gauw in het echt te zien .
Gr Arjen.
En leuk dat de pure silver waarschijnlijk in de familie blijft .
Hoop hem gauw in het echt te zien .
Gr Arjen.
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha thanks voor de leuke reacties mensen! Zelfs al gespot zie ik
Ben inderdaad flink bezig geweest op de oprijlaan, zowel gepoetst als gemod natuurlijk. Vandaag de armsteun overgezet en de JCW carbon handremgreep, pookknop (+ alcantara hoezen) en ringen. De chrome ringen zijn in de pure silver geplaatst.
Vind het chrome, in elk geval de ringen ook best wel gaaf eigenlijk, wie weet zet ik dit eens weer terug.. binnenkort de downtubes, het stuurtje, shiftlight en het metersetje overzetten. Voor nu, plaatjes van vandaag!
Van pure naar dark

JCW handrem/JCW pookknop/JCW alcantara/armsteun geplaatst

Pure & Dark silver

Ben inderdaad flink bezig geweest op de oprijlaan, zowel gepoetst als gemod natuurlijk. Vandaag de armsteun overgezet en de JCW carbon handremgreep, pookknop (+ alcantara hoezen) en ringen. De chrome ringen zijn in de pure silver geplaatst.
Vind het chrome, in elk geval de ringen ook best wel gaaf eigenlijk, wie weet zet ik dit eens weer terug.. binnenkort de downtubes, het stuurtje, shiftlight en het metersetje overzetten. Voor nu, plaatjes van vandaag!
Van pure naar dark

JCW handrem/JCW pookknop/JCW alcantara/armsteun geplaatst

Pure & Dark silver

Dikke kans dat ik mee doe! Hij stond regelmatig bij een zijstraat van de oranjesingel stad uitwaarts.. 1 of 2 straten voorbij Prins Bernardstraat.louisvdd76 schreef:Erg mooi Sjaak! Ook die velgen zijn erg mooi! Ik had hem nog niet eerder gespot in Nijmegen.... Heel veel plezier ermee en we zullen hem wel zien bij een van de ritten....
1 september sta je nog niet op de lijst
Eens raden wie een groot deel van de mods voor z'n rekening zal nemen....spenki schreef:Nogmaals gefeliciteerd sjaak.
Super gave mini die straks NOG mooier en dikker gaat worden.

Het vermijden van een schroefset is juist nu de damage control in 't kader 'keep it OEM' !!speedy schreef:mooie wagenhad ik niet verwacht van jou dat je met een niet Oem uitlaat en wielen zou gaan rijden
staan wel heel dik
![]()
maar dan kun je idd op deze ook wel een schroefsetje zetten want het 100 % oem is er nu toch al af

Onze sponsors