Ook aan de Mini (Cooper S)
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, die zag ook. Was het al een beetje aan het volgen. Ben nog aan het twijfelen. Prijs is maar 6 euro goedkoper dan bij Carclean, die bij mij praktisch om de hoek zit. Maar die extra workshop spreekt mij wel aan, alleen ligt er ook aan waar het is ivm benzinekosten.louisvdd76 schreef:Er loopt een GB op een DAP900 op het forum.Nix schreef: Idd ligt aan de staat van de lak icm met de middelen. Eerst op onderzoek gegaan hier en op het forum van Carclean en op basis daarvan mijn poetsmiddelenkit samengesteld, waarna door Carclean mijn lak is beoordeeld en ik redelijk goed zat met mijn samenstelling. Alleen heb ik nu dus blijkt beter een DAP nodig.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Nog interesse in een Playmini?
Zie GB :-)
Zie GB :-)
patrickf. schreef:Plannen (in ieder geval):BMX schreef:Wat zijn de verdere plannen?
Er staan nog een paar hele lekkere mods te koop in het verkoop gedeelte! 8) Onder andere een andere intake! Dan hoor je de supercharger nog lekkerder en harder gillen! 8)
Heb je je vorige auto's ook gemod of waren die wel standaard gebleven?
-schroefset
-18" velgen
-laten tunen door Beek (waarschijnlijk andere poelie + chippen om te beginnen)
-ander luchtfilter
-andere uitlaat (waarschijnlijk Playmini)
-carbon scoop
Eigenlijk zijn al mijn eerdere auto's niet standaard gebleven :oops: Waaronder enkele redelijk extreem aangepakt (zoals een Citroën C2 en een Citroën Saxo, helemaal circuit klaar).
Klopt, die gaat er binnenkort als eerst afboris_brznjef schreef:gefeliciteerd en succes met modden. Eerst maar die lelijke sticker van de trunk af!
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Ook aan de Mini (Cooper S)
nice ride!!
glimt lekker hoor!:D
ben je al wat verder met het modden?:D
glimt lekker hoor!:D
ben je al wat verder met het modden?:D
- patrickf.
- Nieuwsgierig
Bericht
haha, hoe weet jij dat? Klopt, vorige week helemaal gepolijst e.d.
Idd al wat verder met modden. Van Davy zijn carbon dash, zwarte scuttles en camberlinks overgenomen. Eerste twee heb ik vorige week gemonteerd. Camberlinks volgen later.
Binnenkort de wintervelgen zwart dippen en monteren, verder wil ik op korte termijn het overige chroom zwart hebben.
Zal eens wat recente foto's posten binnenkort.
Idd al wat verder met modden. Van Davy zijn carbon dash, zwarte scuttles en camberlinks overgenomen. Eerste twee heb ik vorige week gemonteerd. Camberlinks volgen later.
Binnenkort de wintervelgen zwart dippen en monteren, verder wil ik op korte termijn het overige chroom zwart hebben.
Zal eens wat recente foto's posten binnenkort.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zag je foto's! haha
oke oke nice! leuke Mods!
ja het overige chroom wat ik nog heb is de voorgril en koplampringen!
die gaan na de winter in de black2 bad!
oke oke nice! leuke Mods!
ja het overige chroom wat ik nog heb is de voorgril en koplampringen!
die gaan na de winter in de black2 bad!

- patrickf.
- Nieuwsgierig
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors