Niet voor niets gepoetst.. hij moet waarschijnlijk weg :(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
@ GreyCooperS: is zo gebeurd. Alles is klik of draai systeem. Het enige wat geschroefd is zijn je downtubes
@thacheek
Aller eerst thanks voor je PM!
Heb gisteren de toerenteller ring en de km ring lichtjes opgeschuurd, klein laagje gegeven en 2 uur later nog een laagje. Het zag er niet uit!! Zag de schuur er gewoon doorheen. Totaal niet egaal..
Weer helemaal geschuurd, laagje verf erop en wat denk je? Weer geen mooi resultaat...
Het gekke is. Van de week de vents. ringen gedaan met een andere primer en die zijn wel mooi geworden.
Nadat ik alles in de grond / primer had gezet kwam ik erachter dat een primer was voor alles soorten ondergronden behalve voor plastic / kunststof
Dus als een speer een kunststof primer gehaald, hier die ringen mee gedaan. Het ziet er niet uit. Het hecht totaal niet.... Dus maar we schuren straks en het met de andere primer doen die zogenaamd niet geschikt is voor kunststof
Zie foto's voor verschil:
@thacheek
Aller eerst thanks voor je PM!
Heb gisteren de toerenteller ring en de km ring lichtjes opgeschuurd, klein laagje gegeven en 2 uur later nog een laagje. Het zag er niet uit!! Zag de schuur er gewoon doorheen. Totaal niet egaal..
Weer helemaal geschuurd, laagje verf erop en wat denk je? Weer geen mooi resultaat...
Het gekke is. Van de week de vents. ringen gedaan met een andere primer en die zijn wel mooi geworden.

Dus als een speer een kunststof primer gehaald, hier die ringen mee gedaan. Het ziet er niet uit. Het hecht totaal niet.... Dus maar we schuren straks en het met de andere primer doen die zogenaamd niet geschikt is voor kunststof

Zie foto's voor verschil:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maarja nu is het ook goed gelukt met andere Primer!
succes nog verder met je middenstuk:P
of tewel UITBOREN!
Re:
ik zei het je toch? GOED schuren!Spi schreef:Verschil is overduidelijk...
Ik ga zo weer schuren en dan de alles primer van de gamma er weer op..
@ Speedy: dat hoop ik ook... Als het er eenmaal goed op zit blijft het vaak wel zo.
maarja nu is het ook goed gelukt met andere Primer!
succes nog verder met je middenstuk:P
of tewel UITBOREN!

- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Spi's S <P4 Laat het interieur spuitwerk maar beginnen>
Die deur panelen doe ik echt als laatste wanneer ik helemaal klaar ben.
Heb gisteren de eerste 2 laagjes op de km en toerenteller gespoten. Die moeten gewoon strak aangezien je daar vaak naar kijkt
Ben niet tevreden over de toerenteller. Hij begint een beetje te schilveren. Waarschijnlijk weer schuren en opnieuw beginnen. Gelukkig is het er maar 1 dan.. De KM ring lukt aardig. Vanmiddag nog 2 laagjes en dan blanke lak. We gaan het zien..

Heb gisteren de eerste 2 laagjes op de km en toerenteller gespoten. Die moeten gewoon strak aangezien je daar vaak naar kijkt

- Spi
- Mod virus alert!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Spi's S <P5 Resultaat spuitwerk vents ringen>
kijk hier word hard geklust! ziet er top uit! ga zo door! 

- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Haha thanks Koos
Het is meer geduld dan echt klussen..
Dave
Het is meer geduld dan echt klussen..

Dave

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Net alles in de blanke lak gezet. Morgen eerst 10 dagen de zon in... Als ik weer thuis ben begin ik aan de downtubes.

Net alles in de blanke lak gezet. Morgen eerst 10 dagen de zon in... Als ik weer thuis ben begin ik aan de downtubes.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
waar gaat de reis heen?:D
ik zou zegge.. geniet er van!!:D
mooizoo!!Spi schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
waar gaat de reis heen?:D
ik zou zegge.. geniet er van!!:D
Onze sponsors