Beide dik.
Dave's Turbo R53 Project
- jeroenski82
- 4 op een rij!

Bericht
@ Wheeler, duidelijk gif'je zo.
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.
Bouwjaar 2006.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De MINIgarage uitlaat hangt er inmiddels onder.
Die laat ik helemaal goed hangen bij 1320, en wellicht een middendemper plaatsen, die was Matteo namelijk vergeten. Het is nu recht naar achter, enkel een 200 cell cat en een einddemper.. Iets teveel van het goede denk ik zo.
De diffusers heb ik ook naar gekeken, maar daar kwam ik zo snel ook niet aan uit hoe die gemonteerd moesten worden. Iets voor na Engeland dus.
Bij de schroefset heb ik wat boutjes vast gezet met loctite aangezien er twee losgelopen waren in de camberplaten. Ook dat is weer gefixed, oliepeil is orde en de tank zit vol
Alle spulletjes staan klaar voor vertrek, pa is de laatste details aan het afwerken van de accu, die inmiddels in de kofferbak staat en langere kabels nodig had. Dat is dadelijk af, terwijl ik inmiddels weer aan het werk ben.
Morgen in de nacht, rond 2 uur rijden we samen aan en kan het feest weer beginnen! De oordoppen liggen klaar!
Die laat ik helemaal goed hangen bij 1320, en wellicht een middendemper plaatsen, die was Matteo namelijk vergeten. Het is nu recht naar achter, enkel een 200 cell cat en een einddemper.. Iets teveel van het goede denk ik zo.
De diffusers heb ik ook naar gekeken, maar daar kwam ik zo snel ook niet aan uit hoe die gemonteerd moesten worden. Iets voor na Engeland dus.
Bij de schroefset heb ik wat boutjes vast gezet met loctite aangezien er twee losgelopen waren in de camberplaten. Ook dat is weer gefixed, oliepeil is orde en de tank zit vol
Alle spulletjes staan klaar voor vertrek, pa is de laatste details aan het afwerken van de accu, die inmiddels in de kofferbak staat en langere kabels nodig had. Dat is dadelijk af, terwijl ik inmiddels weer aan het werk ben.
Morgen in de nacht, rond 2 uur rijden we samen aan en kan het feest weer beginnen! De oordoppen liggen klaar!
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Dave's Sprintex-hok - New Wheels! 257
Veel plezier weer, gezellig met je vader klussen. Ben benieuwd naar het mooie verslag & eindresultaat 

- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice man, dikke velgen.
Enjoy de trip, contacten daarna even voor een date kom ik de goodies even halen

Enjoy de trip, contacten daarna even voor een date kom ik de goodies even halen
R53 MCS HB / Pepper White
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Die R56 uitlaat.. HERRIE!
Maar wel lekkere explosies. Ik denk dat ie met het nieuwe spruitje en middendemper erg lekker gaat klinken. Hij is in elk geval behoorlijk donker geworden, een hele andere klank dan met Milltek!
Maar wel lekkere explosies. Ik denk dat ie met het nieuwe spruitje en middendemper erg lekker gaat klinken. Hij is in elk geval behoorlijk donker geworden, een hele andere klank dan met Milltek!
- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
deze jongen weet ook van geen ophouden!
gaat lekker! ben benieuwt naar de ervaring, en de foto's en filmpjes van je race-machien zijn meer als welkom! 
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Diagnose tot dusver
Scheurtjes in zuiger 3
Meerdere krukaslagers zijn aan vervanging toe
Zuigerveren op zuiger 4 stonden bijna met openingen bij elkaar, ook niet goed dus.
Precies op tijd voor groot onderhoud dus!
Scheurtjes in zuiger 3
Zuigerveren op zuiger 4 stonden bijna met openingen bij elkaar, ook niet goed dus.
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Meer PK de man!
Beetje foto's spammen mag altijd hé
Daveke-Orranje schreef:Diagnose tot dusver
Scheurtjes in zuiger 3
Meer PK de man!
Beetje foto's spammen mag altijd hé
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Das iets voor straks..
Old Red draaide zojuist 470 pk aan het vliegwiel bij de laatste dynorun!
Klinkt heerlijk!
Old Red draaide zojuist 470 pk aan het vliegwiel bij de laatste dynorun!
Klinkt heerlijk!
Onze sponsors