Kan ook van de het oliefilterhuiskomen
Zit een rubber tussen met 3 openingen
Oliesporen onderzijde motor R53 incl. foto's
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- ThAZiP
- One wheel wonder
Bericht
Re: Oliesporen onderzijde motor R53 incl. foto's
Het lijkt toch van de olievuldop/ring te komen. Het is niet lek, maar het zweet minimaal. Carter nu weer helemaal schoongemaakt en even aankijken. Omdat de olie een paar weken geleden vernieuwd is, zei de garagist dat het zonde is om dat nu weer te doen om alleen die ring/dop te vervangen. Juist vanwege het feit dat het allemaal maar minimaal zweet... Bij de volgende oliewissel of bij een eventuele grote(re) lekkage, dan kunnen we alsnog kijken.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Manick
- Sponsor
Bericht
Ik heb ongeveer 2-3 weken geleden de O-Ring van de BDP sensor vervangen want er liep een olie spoortje midden over mijn caterpan, week later gecontroleerd helemaal droog geen lekkage meer
is de moeite waard om gewoon te vervangen, o-ring kost niks kan je dat weer uitsluiten
is de moeite waard om gewoon te vervangen, o-ring kost niks kan je dat weer uitsluiten
- ThAZiP
- One wheel wonder
Bericht
Waar zit die BDP sensor ergens?
Geen idee, ik heb de garage er niet over gehoord. Maar goed, het pist er niet uit, dus zal het wel loslopen (hoop ik).boris_brznjef schreef:carterpakking was toch vervangen? dan neem je toch automatisch de plug+ring mee?
Waar zit die BDP sensor ergens?
- Dirkxke
- Mod virus alert!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors