Nee hoor zoveel DB komt er niet uit en dat was ook totaal niet de bedoeling.
Maar het dreunt best door, zeker omdat het een gesloten kist is, hierdoor pakt hij meer frequenties dit in tegenstelling tot een gepoorte kist die meestal is afgesteld op een bepaalde frequentie
Vanmorgen de Mini bij het schadebedrijf gebracht.
Heb zelf de mini grotendeels gestript...erg leuk om te doen.
Maar er blijft dan maar weinig over hoor
Overmorgen eens kijken hoe hij er dan bij staat, het is nu maar een triest gezicht.
Logo's zijn er ook af en de gaatjes voor en achter worden ook dicht gelast
Zijpanelen gedemonteerd de nieuwe gevlakte exemplaren gaan er op....wordt nog leuk met monteren
De opening vd scuttle is meteen de manier om bij de boutjes te komen,,, maar dat gat is nu dicht
Gaat ook wel goed komen denk ik.
Ga (hopelijk) van de week weer meehelpen met opbouwen.
Achterbumper is deze week ook waarschijnlijk klaar, en mijn wielen ook ....eindelijk want dat heeft echt tegen gezeten.
Jawel na het plaatsen van ellendige foto's nu tijd voor wat positievere plaatjes.
Alles -en ook echt alles- is gespoten.
Ook de voorbumper en de koplampringen zijn meegepakt om kleurverschil uit te sluiten.
Daar wordt je toch blij van ook alle mods zijn uitgevoerd.
Logo's voor en achter eraf en de gaten dicht gelast
Handgrepen en tankdop glanzend zwart
Sidepanels strak gemaakt...plus een extra setje (iemand interesse wel immitatie plaatwerk)
Genoeg gezwam hier de
STRAK NEUSJE
STRAK KONTJE (gheghe)
Zwarte handgrepen en tankdop
En de KLAPPERRRRRRR en in mijn ogen zeer geslaagde mod de side panels
Maandag nog 1 side panel monteren en dan wordt de auto meteen gepolijst en dan is hij klaar.
Okee op de achterbumper na want daar is men nog druk mee bezig, maar dat komt goed.
Ook nog wat minder goed nieuws....de velgen zijn niet te polijsten het materiaal wil niet glanzen.
Mocht iemand interesse hebben mag de set voor een mooi prijsje weg....staan bij aangeboden.