
R56 Cooper S van Beek auto racing 214pk!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Bericht
Ik vindt de voorkant van de R56 ook minder geslaagd dan van de R53, maar ja, er moest wat veranderd worden, en die veranderingen zijn al zo minimaal dat een niet mini kenner echt het verschil niet ziet als er 1 voorbij komt. Maar om nou de motor te vervangen ? da's zoiets als in amsterdam weer paarden voor de trams te zetten
Nee hoorFerdinand schreef: oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
Ik vindt de voorkant van de R56 ook minder geslaagd dan van de R53, maar ja, er moest wat veranderd worden, en die veranderingen zijn al zo minimaal dat een niet mini kenner echt het verschil niet ziet als er 1 voorbij komt. Maar om nou de motor te vervangen ? da's zoiets als in amsterdam weer paarden voor de trams te zetten
- Peter
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Hahaha. Deze vind ik dan wel weer erg grappig!Ferdinand schreef:mijn ongevraagde mening ... daar komt ie:
(ik zou uberhaupt een R56 tunen: motorkap vervangen, en die van de r53 er opzetten. sportonderstel vervangen door die van een r53, motorblok van de r56 verruilen voor een goed getuned blok van r53, interieur vervangen door ...)
oeps.. hier komt gedonder van.
Ferdinand
- Ferdinand
- Be Mini

- Locatie: Delft
Bericht
tuning vervolg ...
en wanneer je je r56 dus inderdaad hebt teruggetuned naar een r53, wat een natuurlijke weg is, ben je er nog niet.
vervolgens vervang je je nieuwe r53 motorkap door die van een r50, je interieur door die van een r50, het motorblok door die van een r50, je spuit hem over in de kleur van een r50, en zo zijn we weer bij af. En zo zijn we weer waar het bij Mini daadwerkelijk om begonnen is: de r50.
zo, ik ben klaar met mening geven. Tijd om naar huis te gaan, eens kijken.. he, waar zijn mij sleutels nou weer, potverdorie, aha, hier heb ik.. eens kijken hoe werkt dat nou ook al weer: steek de sleutel in de gleuf van het dashboard en klik op "start".
ferdinand
en wanneer je je r56 dus inderdaad hebt teruggetuned naar een r53, wat een natuurlijke weg is, ben je er nog niet.
vervolgens vervang je je nieuwe r53 motorkap door die van een r50, je interieur door die van een r50, het motorblok door die van een r50, je spuit hem over in de kleur van een r50, en zo zijn we weer bij af. En zo zijn we weer waar het bij Mini daadwerkelijk om begonnen is: de r50.
zo, ik ben klaar met mening geven. Tijd om naar huis te gaan, eens kijken.. he, waar zijn mij sleutels nou weer, potverdorie, aha, hier heb ik.. eens kijken hoe werkt dat nou ook al weer: steek de sleutel in de gleuf van het dashboard en klik op "start".
ferdinand
Veel rijplezier!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Bericht
new mini
windows mini
miniFerdinand schreef:zo, ik ben klaar met mening geven. Tijd om naar huis te gaan, eens kijken.. he, waar zijn mij sleutels nou weer, potverdorie, aha, hier heb ik.. eens kijken hoe werkt dat nou ook al weer: steek de sleutel in de gleuf van het dashboard en klik op "start".
ferdinand
new mini
windows mini
- Gebo
- Mod virus alert!

- Locatie: Hall
Bericht
Nu snap ik het helemaal niet meer....
Huh??...begrijp ik nu goed dat je jouw R53 (cooper s) binnenkort in gaat ruilen voor een R50 (cooper/one)?Ferdinand schreef:en wanneer je je r56 dus inderdaad hebt teruggetuned naar een r53, wat een natuurlijke weg is, ben je er nog niet.
vervolgens vervang je je nieuwe r53 motorkap door die van een r50, je interieur door die van een r50, het motorblok door die van een r50, je spuit hem over in de kleur van een r50, en zo zijn we weer bij af. En zo zijn we weer waar het bij Mini daadwerkelijk om begonnen is: de r50
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kreeg vandaag een mailtje van klaas: Vandaag is de Peugeot 207Turbo klaar (BMW/Mini motor) we hebben hem een heel mooi koppel en vermogen kunnen geven.
Dus kom maar op met die mini turbo's
Haha.. klaas is er klaar voor ik heb hier de uitdraai maar krijg hem natuurlijk weer niet online
Peugeot 207 turbo (dus niet de RC)
standaard: 112,24kw = 152,65pk
koppel: 252NM
Beek: 134,2kw = 182,5pk
koppel: 280NM

Dus het is een feit! De eerste BMW/Peugeot turbo motor is gechipt, nice
Wie heeft nog een Works nodig...
Dus kom maar op met die mini turbo's
Peugeot 207 turbo (dus niet de RC)
standaard: 112,24kw = 152,65pk
koppel: 252NM
Beek: 134,2kw = 182,5pk
koppel: 280NM

Dus het is een feit! De eerste BMW/Peugeot turbo motor is gechipt, nice
Wie heeft nog een Works nodig...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Onze sponsors













