Dagje AutoRai.... jouw foto's, jouw ervaringen, .....
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben er vandaag heel even geweest. Niet veel bijzonders. Mini stand stond tegenover de Opel stand (dus dat was makkelijk voor me want daar moest ik zijn). Wel nog wat bekende tegen gekomen dus bij MB in het 'VIP' gedeelte wat gedronken. Verder zijn er bij MINI geen speciale RAI aanbiedingen... Was dus zonde van me tijd om bij Mini langs te gaan.
Corsa OPC is toch wel erg leuk geworden. Zeker voor net ff 29.000 euro!
Corsa OPC is toch wel erg leuk geworden. Zeker voor net ff 29.000 euro!
- Bas
- Mod virus alert!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe weet je mijn bron, Demelza?
Gisteravond zelf uitgeprobeerd
Wij vonden het dit jaar een beetje tegenvallen. De MINI-stand was erg netjes en knusser dan de vorige keer. Mooie plek hadden ze ook!
De prototype Citroën vond ik de meest opvallende verschijning naast de proto van Saab. Verder natuurlijk even mijn kwijl achtergelaten bij Aston Martin
en heb ik even plaatsgenomen in de nieuwe Fabia (niet die nepperd met dat witte dak
) en even de nieuwe Opel Corsa uitgebreid bekeken. Wat is de Honda Civic Type R en Type S toch een geweldige auto!! Heerlijke stoelen en echt alles binnen handbereik.
Afknapper van de RAI: weinig tot geen folders (meer) en weinig sfeer gisteravond.
Op naar de volgende editie!!

Gisteravond zelf uitgeprobeerd

Wij vonden het dit jaar een beetje tegenvallen. De MINI-stand was erg netjes en knusser dan de vorige keer. Mooie plek hadden ze ook!
De prototype Citroën vond ik de meest opvallende verschijning naast de proto van Saab. Verder natuurlijk even mijn kwijl achtergelaten bij Aston Martin

Afknapper van de RAI: weinig tot geen folders (meer) en weinig sfeer gisteravond.
Op naar de volgende editie!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo leeggekocht dat de bus niet meer te zien is
(we zijn 'm niet tegengekomen die bus)
En ook de leuke goodies zijn op (één van de jongens van de MINI-stand zei nog:" er stond op EEN forum dat je een gratis spons kon ophalen hier, maar dan moet je echt een kaart hebben". Die spons hebben we, de andere goodies waren al weg

En ook de leuke goodies zijn op (één van de jongens van de MINI-stand zei nog:" er stond op EEN forum dat je een gratis spons kon ophalen hier, maar dan moet je echt een kaart hebben". Die spons hebben we, de andere goodies waren al weg

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Bus staat er ook vandaag maar even.
Lastig dat je niet weet wanneer.
Maar ja wel 'n trekkertje
Blont-007 dan maar binnen lekker shoppen.
Fijne dag in Rotterdam.
Enne vergit oewe kaart nie., Leuk dieje badspons

Maar ja wel 'n trekkertje

Blont-007 dan maar binnen lekker shoppen.

Enne vergit oewe kaart nie., Leuk dieje badspons

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is raar, ik zou gewoon m'n MINI-sleutel laten zien!Arjan schreef:zo leeggekocht dat de bus niet meer te zien is(we zijn 'm niet tegengekomen die bus)

Onze sponsors