Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW!
Momenteel is het doel alleen een net en veilig stukje software. Op termijn is nog onbekend, maar als ik door ga zal het boven de 270 komen te liggen misschien zelfs 300+ maar dat is eerst nog een kwestie van testen.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helemaal mee eens.
Wilcoos schreef:Omdat een simpel mapje voor 300,- euro inladen niet mijn ding is.
Helemaal mee eens.

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is van de andere kant
Thnx! Leuk!Ivo schreef:Ik kwam toevallig nog een foto van je ride tegen op Autojunk:
Dit is van de andere kant

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus de Mini staat in Harskamp bij Leon Verhoeven??
Als dat zo is ben ik erg benieuwd wat eruit gaat komen, want heb zelf ook al vaak gedacht om daar even langs te gaan, lekker in de buurt ook voor mij! Kennis van mij heeft daar zelfs nog even gewerkt voor hij naar Porsche ging.....
Succes in ieder geval en hele gave kar man je nieuwe (BMW) ride!!

Als dat zo is ben ik erg benieuwd wat eruit gaat komen, want heb zelf ook al vaak gedacht om daar even langs te gaan, lekker in de buurt ook voor mij! Kennis van mij heeft daar zelfs nog even gewerkt voor hij naar Porsche ging.....
Succes in ieder geval en hele gave kar man je nieuwe (BMW) ride!!

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij staat inderdaad bij Leon in Harskamp. Ik ben ook erg benieuwd 
En kan niet wachten tot ik mijn nieuwe auto heb, vrijdag middag halen als het goed is.

En kan niet wachten tot ik mijn nieuwe auto heb, vrijdag middag halen als het goed is.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Velgen en verlaging zijn al besteld.
Ik hou van saaie kleurenboris_brznjef schreef:nice! op naar de verlagen en dikke wielen![]()
kleur is wel een beetje saai he

Velgen en verlaging zijn al besteld.
Onze sponsors