wie weet, binnenkort, I'll keep you posted.
Mijn dealer vindt het prima, wil zelfs wel een projectje starten met hard-ware.
R56 Cooper S van Beek auto racing 214pk!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou het graag willen doen voor ze, maar ga er niet voor betalen. Zij willen toch de file(s)?

- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
@vangrafhorst, ff oftopic. maar reed jij al mini/bmw toen ze nog in het oude pand zaten? en heb jij ooit iets van de verhuizing cq opening gehoord? want wij hebben de mini nog gekocht aan de oude vestiging maar echt nooit iets van een verhuizing gehoord. net als bij onze beide buren. beide bmw rijders. ook nooit echt iets over de introductie van de nieuwe mini. als ik dan hoor hoe renova enzo dat hebben aangepakt vind ik dat toch wel een heel verschil.
voor de rest is smudde wel een fijne garage om te komen! helpen je altijd wel meteen en voor kleine dingen ook wel zonder afspraak
voor de rest is smudde wel een fijne garage om te komen! helpen je altijd wel meteen en voor kleine dingen ook wel zonder afspraak
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
Bericht
Biermagnaat, wees even aardig en registreer je. Deze 3de mini is de 1ste van Smudde, de vorige kocht ik elders, tot verdriet van Smudde. Nee, ik heb alleen een uitnodiging voor paasshow gehad, niet een openingsborl oid.
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
Bericht
Kijk, een r56 bij Beek

Laatst gewijzigd door vangrafhorst op 09 mei 2007, 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors