De Stichting overlegd met de behandelende artsen of het haalbare kaart is om mee te rijden of een deel van de rit mee te rijden. Daarom is eerst de vraag of er mensen zijn die een stoel beschikbaar hebben voor een kind. Er zal waarschijnlijk een begeleider ook meereizen voor zo'n kind. Als er enigsinds twijfels zijn of het te zwaar zal zijn voor het kind dan zal het niet gebeuren. Veiligheid staat voorop!Romini schreef:Mag ik heel eerlijk zijn?...Ik vind het wel een hele verantwoording hoor een kind alleen in de auto bij een vreemde ( stuntpiloot)..een hele dag, best wel zwaar.. voor beide partijen.Ik weet wel dat het bij mij de hele dag op de achterbank eigenlijk geen doen is in de auto.. Dus ben er niet zo een voorstander van..
Het idee van Casper vind ik ook leuk, kunnen we met zijn allen niet een mooi spaarpotje maken?
Het idee wat Casper is natuurlijk top! Ik hoop dat er deelnemers zijn die dit ook oppakken. Elke bijdrage voor de stichting is meegenomen en met dat geld kunnen weer wensen van kinderen gerealiseerd worden. Een greep uit de gerealiseerde wensen van de afgelopen tijd:
* Landmacht wensdag
* Rijden in een Austin Martin
* Tiener verwenmiddag in het Radboud ziekenhuis Nijmegen
* Ontmoeting met Jochem Myjer
* Weekend/midweek in vakantiepark